Jurnalul unui puști #10 – Ca pe vremuri de Jeff Kinney


My rating: 4 of 5 stars

A apărut al zecelea volum din serie! Țuști pe el și hop în fotoliu cu gura până la urechi fericit că urmează să mă distrez așa cum se cuvine cu aventurile lui Greg Heffley!

Cine nu s-a întrebat vreodată cum puteau să trăiască oamenii înainte de zilele din prezent? Cum se poate trăi fără internet, fără console pentru jocuri video, fără telefoane? Se murea de plictiseală și de boli care nu aveau leac pentru că încă nu erau inventate pastilele și spitalele și aparatura actuală, așa-i? Asta crede și Greg și nu ar da pentru nimic în lume comfortul lumii moderne doar ca să vadă cum era perioada după care suferă bunicul Heffley. Cine nu-l poate înțelege pe Greg? Părinții și universul care conspiră împotriva lui și-l trimit exact în tabăra pe care a încercat să o evite și care oferă șansa neasemuită de a trăi simplu ca pe vremuri. Bineînțeles că ceea ce urmează să se întâmple nu are nicio legătură cu faptul că Greg face vreo prostie, Greg e doar Greg…

E amuzant Kinney. Încă mai este amuzant. Reușește să scoată maximum din viața banală de puști pe care cu toții o știm, mă refer la cei care nu uitat-o în totalitate, și pe care unii dintre noi o regretă. Eu unul mă număr printre cei care regretă viața de puști și Kinney alături de alți autori mă ajută să-mi aduc aminte cu zâmbetul pe buze de cel care eram o dată.

Personal mi-a plăcut mai mult volumul acesta decât ultimele două, de exemplu, pentru că mi s-a părut că autorul a fost mult mai natural de data asta. Vechiul umor a ieșit din nou la iveală, atât la nivel de situații cât și la nivel de replici.

Cadoul perfect de Moș Nicolaie!

De ce 4 stele: pentru că e amuzant, pentru că e acel Greg old-school de care ne-am îndrăgostit cu toții, pentru că oferă ca de obicei câteva ore de bună dispoziție.

Lasă un comentariu