The Little Book of Batman de Paul Levitz


The Little Book of Batman de Paul Levitz

My rating:  5 of 5 stars 

Nu sunt foarte multe de spus despre această carte și, sincer să fiu, scriu acest articol mai degrabă ca să mă laud că am primit cartea cadou de Crăciun de la Elena.

Sunt fan-boy Batman, dacă nu se știa deja acest lucru. Absolut orice are legătură cu The Cape Crusader și-mi este în preajmă și am și bani la mine, sigur o să-l achiziționez.

Sunt atât de dus încât invitația pentru botez a fiului meu a arătat așa:

20151231_121046

Prin urmare, treaba e cu adevărat serioasă.

Volumașul de față nu e nici revoluționar, nici spectaculos, nici fenomenal. Este o mică enciclopedie dedicată benzilor desenate în care apare Omul Liliac, de la numărul 27 din Detective Comics până în prezent.

20151231_120923

Paul Levitz o ia băbește la pas și trecem alături de el prin The Golden Age, The Silver Age, The Bronze Age, The Dark Age și The Modern Age. Dacă habar nu ai ce înseamnă evurile enumerate mai sus… nașpa, pentru că eu nu am de gând să le explic acum. Levitz alege câteva panouri și coperți și le aranjează frumos astfel încât să-ți bucure retina și însoțește imaginile cu tot felul de informații și detalii care te poartă lin prin istoria vieții celui mai fenomenal erou de bandă desenată care a existat vreodată. E clar că nu am exagerat cu nimic? Și ai văzut că nu am scris super erou, da? Nu a fost întâmplător….

Acum vă las alături de câteva imagini din carte, ca să mă invidiați așa cum se cuvine.

De ce 5 stele: pentru că-i faină!!!

3 gânduri despre „The Little Book of Batman de Paul Levitz

Lasă un comentariu