Tom Gates. Scuze excelente (și alte lucruri minunate) de Liz Pichon


Tom Gates. Scuze excelente (și alte lucruri minunate) de Liz Pichon

My rating:  3 of 5 stars 

Descrierea editurii:

Panoul stelelor de aur!

Nu îmi e DELOC ușor să strâng STELE de aur pe panoul domnului Fullerman.

Și asta pentru că:

1. Marcus Meldrew e un băgăcios ENERVANT și pus pe rele, vă spun sigur.

2. Mă doare ATÂT de tare măseaua, că nici să DESENEZ în timpul orelor nu mai pot.

3. Fac tot felul de alte lucruri interesante: merg la ÎNOT, vânez insecte și, cel mai important,  petrec timp prețios încercând s-o scot din minți pe sora mea Delia.

Cine nu știe că Tom Gates e  noul meu puști favorit, imediat după Nate? De data asta, din păcate, Pichon nu m-a făcut să râd așa cum a făcut-o în celelalte două romane traduse deja de editura Arthur.

Tom este la fel de năzdrăvan și sturlubatic doar că parcă i-a lipsit sarea și piperul ca să ajungă să-l notez cu 4 sau 5 stele. Nu știu ce s-a întâmplat exact sincer să vă spun mai ales că volumul de față este al doilea din serie chiar dacă a apărut al treilea în românește și în mod normal trebuia să fie mai fain decât cel care-l urmează că încă e proaspăt autorul. Din păcate Pichon parcă s-a rupt, parcă s-a împiedicat de personaj, parcă nu l-a mai iubit atât de tare pe Tom și parcă povestea pe care a născocit-o a fost puțin forțată.

În fine, cartea-i faină, e amuzantă, e plăcută la citit și m-am delectat cu ea vreme de o cafea și câteva țigări. E o binevenită gură de aer și relaxare printre task-urile de la job și stresul aferent fiecărei nenoricite de zi de om matur.

Ceea ce mă face să mă entuziasmez, așa cum am mai spus-o de multe ori, la cărți de genul este faptul că am să le citesc cu Vlăduț și gândul ăsta parcă-mi dă aripi și mă face să savurez cu o infinită plăcere aventuri cu puștani alde Tom Gates.

De ce 3 stele: pentru că este amuzantă  (Tom Gates rămâne preferatul meu) dar nu la fel de aventuroasă precum celelalte două. Pichon poate mai mult, dovadă stau celelalte două cărți traduse deja de Editura Arthur.

 

Lasă un răspuns

