În sfârşit, Tom Gates s-a hotărât la cine să meargă!


Bineînţeles că nu a fost vina lui Tom Gates că nu am respectat eu data limită în care trebuia să anunţ câştigătorul. Eu sunt de vină şi o viroză cruntă care m-a transformat într-o legumă pentru 3 zile încheiate.

Pentru că încă nu mă pot concentra suficient de bine, nu o mai lungesc şi o anunţ pe Minciu Ingrid că a câştigat Minunata lume a lui Tom Gates!

Tanaaaa! Bravo! Felicitări! Fanfare, rachete, artificii, giumbuşlucuri, vată pe băţ!

Mulţumim Editurii Arthur pentru susţinerea acestui concurs!

Acestea fiind zise şi făcute, închei cerându-mi scuze încă o dată pentru întârziere şi mulţumindu-vă pentru participare.

Săptămâna asta o să mai urmeze un concurs la o carte care mi-a plăcut foarte mult. Asta dacă, bineînţeles, nenorocita de viroză o să îmi lase creierii în pace şi nu o să mi-i mai fiarbă!

Vă salută van Fireştii!

Arthur

4 gânduri despre „În sfârşit, Tom Gates s-a hotărât la cine să meargă!

    • Aoleu, prin ce-am trecut KJ. Sambata la ora 3 dimineata m-am trezit cu febra si de atunci pana luni dupa-amiaza nu m-a slabit deloc… Abia ce mi-am revenit cat de cat in sensul ca nu se mai invarte lumea cu mine.
      Acum l-a luat pe Vladut si cred ca Elena e la rand. Spurcata viroza! Nu am mai patit asa ceva de ani buni de zile. 3 zile cu febra peste 39 m-a adus la stadiul de leguma.

Lasă un răspuns

