Oscar 2015: cine aş vrea să-l ia şi cine cred că o să-l primească


Doar patru filme nu am văzut până la momentul în care scriu articolul de faţă: Timbuktu, Wild Tales, Foxcatcher şi Song of the Sea.

Gala de premiere se apropie cu repeziciune şi simt nevoia să-mi exprim votul cerut de Academie. 🙂

De-a lungul anilor nu am fost foarte departe de adevăr şi am reuşit să „citesc” drumul statuetei, însă de data asta mi se pare că este o luptă titanică între câteva filme cel puţin interesante şi câţiva actori care şi-a testat limitele talentului.

Nu mi-a fost deloc greu să-mi aleg favoriţii, dar îmi este destul de greu să-mi dau seama pe cine o să aleagă Academia.

Best Motion Picture of the Year

NOMINEES








Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
Whiplash/Birdman sau The Grand Hotel Budapest (dar mai sigur Birdman – pe el aş paria)
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
mi-e greu să mă exprim pentru că nu am niciun favorit aici. L-aş fi preferat pe Gyllenhaal dar nah, Cooper se pare că e abonat, mai nou, la nominalizări
xxxxxx/Benedict Cumberbatch
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
Categoric: Julianne Moore/Julianne Moore

Best Performance by an Actor in a Supporting Role

NOMINEES





Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
tare aş vrea să-l aleg pe Norton, dar Simmons a fost mult mai bun şi mai spectaculos…
J.K. Simmons/Robert Duvall

Best Performance by an Actress in a Supporting Role

NOMINEES





Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
mi-a plăcut Emma Stone, dar o aleg doar pentru că nu am o altă opţiune reală. Meryl Streep a jucat într-un film atât de înfiorător de prost încât nu am fost în stare să-i urmăresc jocul.
Emma Stone/Meryl Streep
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
asta este una dintre categoriile foarte grele… Regizorii sunt unul şi unul, care mai de care mai spectaculoşi. Şarmul şi magia imagistică a lui Anderson sau inovaţia lui Inarritu?
Birdman/Birdman (dar şi Boyhood cred că are o şansă mare în faţa Academiei şi nu m-ar mira dacă ar lua Linklater statueta)
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
ORIGINAL! Aşa zice categoria. Prin urmare, cred că doar două filme au ce căuta în această categorie: The Grand Hotel Budapest şi Nightcrawler. E greu, foarte greu pentru că ambele sunt acel gen de film pe care o să vrei să-l revezi de-a lungul anilor. Cred că o să ia Nighcrawler pentru că Wes Anderson nu a reuşit să fructifice nicio nominalizare până acum.
The Grand Hotel Budapest/Nightcrawler
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
Categoric: Ida/Unbroken

Best Foreign Language Film of the Year

NOMINEES





Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
Ida/Ida
Cine aș vrea să ia/Cine cred că o să ia:
The Boxtrolls/How to train your Dragon 2 sau Big Hero 6

Cam astea ar fi. Ne vedem pe 23 februarie cu câştigătorii statuetelor.

Restul nominalizărilor aici.

Show-ul o să fie transmis în România de Digi24 şi DigiFilm.

2 gânduri despre „Oscar 2015: cine aş vrea să-l ia şi cine cred că o să-l primească

  1. La regizori cred ca o sa ia wes anderson. Cat despre cel mai bun film eu as paria pe Boyhood. Americanii privesc diferit lucrurile. Chiar daca Inaritu a facut un film exceptional, nu cred ca are vreo sansa. Din pacate 😦

Lasă un răspuns

