ÎNCHEIAT! Super-extra-mega-giga concurs! Câștigă cartea Minunata lume a lui Tom Gates!


Minunata lume a lui Tom Gates!

V-am spus cât de mult mi-a plăcut cartea, nu? 

Sincer să fiu, cred că Minunata lume a lui Tom Gates ar trebui citită de orice puști sau puștoaică indiferent de vârstă!

Prin urmare, împreună cu Editura Arthur, m-am hotărât să fac un concurs ca să trimitem un exemplar din Minunata lume a lui Tom Gates către cel care:

o să ne spună cea mai năstrușnică, fantastică, amuzantă, incredibilă scuză pe care a folosit-o ca să scape cu basma curată dintr-o încurcătură.

De exemplu, pe când eram la școală și nu mi-am făcut tema la matematică, i-am spus doamnei profesoare că toate pătrățelele din caietul meu de mate au fugit să joace șotron și am rămas cu un caiet gol complet pe care nu puteam să scriu altceva decât tema la română. Doamna profesoară nu m-a crezut dar a râs și mi-a zis că, dacă rezolv problema pe care mi-o dă, mă iartă și-mi dă un zece. Și asta e povestea singurului meu zece de la matematică. 🙂

Așadar, dragii mei, spuneți-ne și voi o astfel de pățanie, nu trebuie să fie neapărat cu și despre tema pentru acasă, pentru a primi în dar Minunata lume a lui Tom Gates!

Poți să comentezi aici pe blog sau pe pagina de facebook, unde îți este mai comod, până pe 1 Martie! Se poate mărțișor mai frumos decât o carte? 🙂

Nu uita că nu ai voie să pui mai mult de un comentariu de pe aceeași adresă de mail și același IP.

Dacă-ți place de noi poți să ne dai un like aici și Editurii Arthur un like aici.

Te așeptăm cu nerăbdare să-ți aflăm pățaniile!

Arthur

7 gânduri despre „ÎNCHEIAT! Super-extra-mega-giga concurs! Câștigă cartea Minunata lume a lui Tom Gates!

  1. Am scapat cu basma curata, pe cand am spart o vaza ,si am explicat ,ca nu eu am spart-o , ci prietenul meu imaginar , Titi a spart-o impingandu-ma spre o farfurie , si farfuria s-a dus peste vaza si a spart-o . Si nu prea m-am gandit bine , pentru ca mama nu stia si de farfuria sparta…

  2. Imi amintesc că pe la 4-5 ani am dorit împreună cu verișoara mea Ștefana să experimentăn viața unei coafeze (pentru o zi ) . Fiindcă am vrut să fie ceva secret (adică să nu afle un adult ) noi nu am mai cerut ajutorul nimănui . După ce m-a ”tuns” Ștefi am experimentat și eu de asemenea acest lucru pe părul ei . Când am terminat Ștefana a dorit să le arătăm și părinților …când au văzut a urmat o ”ședință” în care ne-au explicat că nu este nevoie să mai facem acest lucru vreodată și bineînțeles în acea zi părinții ne-au făcut multe, multe poze . 🙂 🙂 🙂

  3. Odata nu mi-am facut tema la istorie despre un razboi cu Turcia asa ca i-am spus asa: ” A venit Stefan cel Mare cu oastea din trecut dupa turci si cand a vazut tema mea a crezut ca sunt turcoaica asa ca i-am predat tema.” Evident ca nu m-a crezut asa ca m-a ascultat din lectie dar a spus ca am avut cea mai tare scuza de cand este ea profesoara 😊

  4. Eram la ora de fizica si… Desi mi-am facut tema, cand doamna m-a intrebat unde-i tema i-am spus ca pana si caietul a fugit de prblemele date ca tema… 😜😂📖Doamna fiind foarte incapatanata si imbufnata mi- a spus ca daca raspund la urmatoarea intrebare ma iarta… Fix atunci colegii au inceput sa fac galagie… Doamna zice: „La ce ora sunteti voi ma?” eu raspund ca la ora de fizica iar doamna fu nevoita sa ma ierte… 🍬🍦🎉😂😜📖✏✒🍫

  5. Clasa a 10 a. Se anunță test urat rău de tot la fizică. Hmm nu mi a plăcut niciodată fizica având în vedere ca nici nu am ales sa merg la un profil realist. Eu în clasa de științe sociale sa dau test la fizică Mm bon….si Cum am tot amânat eu sa învăț pentru test.iaca ta mă ajunsa și în ziua cu testul. Ce sa fac!? ce sa fac?! Cum toată lumea mă știa de elev silitor și nu m ar fi crezut în stare de o chiuleala pe bune. ..Am sunat Dirigu în dimineața cu pricina ca nu pot ajunge la scoala. Ca bolesc la pat…temperatura. ..nu mă pot da jos din pat.dirigu…ok sa te faci bine… Și ce credeți! ? S a mai dat testul faimos!? NU. …ȘI PROfA a LIPSIT ÎN ZIUA ACEEA…HAHA…

  6. Odata nu mi-am facut tema la mate si i-am zis doamnei invatatoare ca mi-am uitat caietul acasa. Dna a trimis un coleg sa-mi verifice tema, iar eu, locuind la etajul 3, i-am spus colegului sa astepte jos, am iesit pe balcon cu un caiet si i-am zis: UITE tema! …binenteles ca n-a vazut nimic si m-a parat a doua zi doamnei…dar eu, intre timp mi-am facut tema!!!

  7. Exact in ziua fatidica in care cheltuisem toti banii pe oua Kinder, tata m-a anuntat ca nu poate veni dupa mine la scoala, asa ca trebuia sa ma intorc acasa cu autobuzul. Deci am urcat fara bilet si imediat s-au postat in fata mea doi controlori. Am simtit ca niciodata n-o sa am mai mare nevoie de a-mi etala cunostintele, extrem de limitate, de altfel, de limba germana decat acum, intr-o chestiune de viata si de moarte. Asa ca am spus: „Ich spreche nur Deutsch” (Vorbesc doar germana). Am inlemnit cand controlorul, plin de bunavointa, a zis: „Kein Problem!” (Nicio problema!) si s-a apucat sa-mi indruge verzi si uscate germane, din care n-am inteles o iota, decat finalul „Hast du verstanden?” (Ai inteles?). Am rapuns prompt „Ja”, iar ei au au trecut la ceilalti calatori, fara sa-mi aplice nicio sanctiune. Am coborat repede, de teama sa nu se razgandeasca, dar si in ziua de azi sunt curioasa ce mi-o fi zis omul acela in cuvantarea pe care mi-a tinut-o. 🙂

Lasă un răspuns

