Și Magee merge la…


Am întârziat puțin cu anunțul câștigătorului, îmi cer scuze, dar m-am luat la întrecere cu Magee vineri și abia acum mi-a revenit suflul. 🙂

În urma unor aprigi deliberări în timpul cărora Magee aproape că s-a dezintegrat pentru că vroia să ajungă la fiecare dintre cei care au participat la concurs, ne-am dat seama că e posibil ca toți cei care au fost amintiți în comentarii să fie chiar ei, de fapt, Magee.

Prin urmare, pentru că eu cred că orice copil este în felul său un Magee mai mic sau mai mare, am hotărât să trimit cartea lui Claudiu Gafencu și prietenului pomenit în comentariu. Astfel, la Claudiu vor merge două cărți, una pentru el și una pentru prietenul lui, iar pe această cale îi rog pe cei doi ca, după ce au să citească cartea, să-i spună domnului profesor cu o imaginație îndoielnică că în spatele aparențelor se pot ascunde minuni și să-l dea exemplu pe Maniacul Magee.

Dragii mei, vă rog ca în momentul în care primiți cărțile să vă faceți o poză cu volumele, să le puneți pe facebook și să dați tag la Editura Arthur și la blogul Firesc ca să știe cât mai multă lume despre cum ați câștigat volumele și cât de „Maniaci” puteți să fiți!

Mulțumesc tuturor celor care au participat la concurs și îi mai aștept cu plăcere și nerăbdare și la următoarele!

logo arthur

Un gând despre „Și Magee merge la…

Lasă un răspuns

