Încheiat! Concurs Firesc: Magee aleargă către tine!


Pentru că mi-a plăcut foarte, foarte mult cartea m-am gândit că ar fi păcat să nu mă bucur de ea alături de cel puţin unul dintre cititorii Colțului Firesc de Refugiu. Prin urmare, cu ajutorul Editurii Arthur, se pune la bătaie un exemplar din Magee, zis Maniacul de Jerry Spinelli.

Ce trebuie să faci? Simplu:

– Lui Magee îi place foarte mult să alerge și se pricepe de minune la deznodat noduri și la transformat cei mai aprigi dușmani în prieteni. Este denumit Maniacul pentru toate aceste motive și încă unele în plus pe care le vei descoperi tu. Suntem siguri că și tu ai prieteni care și-au câștigat porecle care mai de care mai năstrușnice datorită unor talente sau activități interesante și speciale. Prin urmare, spune-ne care este „numele de împrumut” al unui prieten de-al tău, cum l-a câștigat și dacă tu crezi sau nu că ar putea să-l întreacă pe Magee într-o cursă de alergat cu spatele.

Pentru că Magee o să vină într-o fugă la cel care a descris cel mai interesant prieten, este foarte important să-ți atenționezi amicul că ar fi indicat să alerge cât se poate de repede până când se anunță câștigătorul concursului: 2 februarie 2015.

Dacă-ți place de noi, poate ne dai și un like pe facebook: aici blogului și aici Editurii Arthur.

Te așteptăm nerăbdători să-ți cunoaștem aventurile și prietenii!

Ai grijă să nu laşi mai mult de un comentariu de pe o singură adresă de IP ca să poţi participa corect la concurs.

logo arthur

7 gânduri despre „Încheiat! Concurs Firesc: Magee aleargă către tine!

  1. Pe unul din colegii mei l-am poreclit cu totii „Talpa iute” deoarece are un fel de super abilitate, ca sa zic intr-un mod creativ, de a fugi, a sari sau a face tot felul de exeritii de
    gimnastica.
    In opinia mea, daca s-ar pune problema unei competitii intre cei doi scorul ar fi foarte strans deoarece amandoi sunt buni alergatori, adica cel putin asa ai spus tu despre Magee.Insa mi-as pune sperantele in colegul meu deoarece este unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.
    Daca eu as fi in locul lui Talpa iute, iar Magee ar exista as merge pana la soare pentru a ne intalni! 🙂

  2. Porecla colegului meu este Big Mama pentru ca este cam grasut. Poreclele de obicei te descriu cu rautate. Nu cred ca Big Mama l-ar intrece pe Magee.

  3. Porecla colegului meu este ProOstrovanu, deoarece asa l-a poreclit proful de muzica, fiind faptul ca numele lui este Ostrovanu….Eu cred ca ProOstrovanu l-ar intrece pe Magee,pentru ca alearga foarte repede

  4. Porecla prietenului meu este chiar „Ponta”,cum la denumit prima data profesorul nostru de Biologie.”Ponta” al nostru este foarte rapid si inteligent.Eu cred ca Ponta va gastiga daca ar face o intrecere cu Magee.

  5. Eu il desemnez pe fratele meu mai mic la concurs.
    Familia ii spune Johnny Bravo. Porecla si-a capatat-o din cauza parului foarte atent ridicat in sus si pentru ca multe fete roiesc pe langa el dar nici una nu trage. Din cand in cand se mai plange ca nu are oglinda in camera si ca eu am doua…
    La alergat posibil sa-l intreaca. Are frizura aerodinamica. ^.^
    Daca vrei sa te lamuresti, asta e profilul pentru poza fratelui meu 😉 https://www.facebook.com/dorin.trifan.7

  6. Desi nu eu am rebotezat-o, am avut o contributie considerabila la porecla prietenei mele, „Erotica”. Sa va povestesc contextul…
    Aveam in jur de zece ani, era perioada aceea in care la televizor se facea exces de reclame de genul „suna la 898989…”, menite sa-ti friga buzunarul. Si, cum tot ce e interzis e palpitant, prietena mea ma ia de mana si mergem frumos intr-o duminica la locul de munca al mamei sale, pe motiv ca avem nevoie de coli, ca sa ne facem temele, ca niste elevi silitori ce ne aflam. Si evident, ea suna la numarul buclucas. Raspunde o fata, care, fie din cauza ca vocea prietenei nu suna prea matur, fie din alte motive nebanuite, si-a incalcat fisa postului… In sensul ca nu a inceput sa vorbeasca vulgar, ci au dezbatut ele impreuna subiecte mult mai academice: pasiunea pentru trupa Andre, pentru postere, etc, chestii femeiesti… Prietena i-a mai recitat poezii, i-a mai cantat cateva cantecele, s-au intretinut foarte bine. Au devenit prietene la catarama, astfel incat convorbirea a durat peste o ora (vai de mine!).
    Partea amuzanta se incheie aici, ce a urmat e drama cu accente de tragedie. Cert e ca la primirea facturii s-a facut mare tam-tam, dupa ce s-a depistat apelul telefonic.
    Iar eu, martor la eveniment, n-am rezistat tentatiei si am povestit in toata scoala isprava prietenei. Asa s-a ales ea cu porecla „Erotica”.
    Cat priveste alergatul, nu l-ar intrece pe Magee nici cu spatele, nici cu fata, intrucat nu e o fire sportiva. Dar nu neg ca s-ar putea sa-l faca sa se impiedice, datorita erotismului pe care-l emana. Bietul Magee nu s-ar mai putea concentra la cursa… 🙂

  7. Aveam un coleg de liceu pe care il poreclisem Mandark, deoarece semana izbitor cu personajul negativ cu acelasi nume din serialul de desene animate Dexter Laboratory.
    Nu l-ar fi intrecut pe Magee la alergat cu spatele pentru ca era slab si avea numai 5 cu indulgenta la sport.

Lasă un răspuns

