În 2015…


Nu-mi propun să citesc mai mult decât în 2014, ci doar să am parte de lecturi faine. Cu cât mai multe, cu atât mai bine.

Aș vrea să reușesc să învăț germana, să mă las de fumat, să-mi termin romanul la care lucrez de atâta amar de timp, să fiu mai organizat în articole, să mă bucur și mai mult de copil și să-mi pun la punct cel puțin o cameră (de preferat camera în care o să fie biblioteca, pentru început).

Sincer, am scris articolul ăsta doar pentru că vreau să-mi îmbogățesc blogroll-ul și mi-aș dori să primesc sugestii, opinii legate de cum aș putea să-mi fac blogul mai plăcut, ușor de citit, prietenos etc (adică aș vrea să știu ce deranjează, ce să fie în plus, ce să fie în minus, dintr-astea d-ale marketing-ului). Vreau să descopăr oameni care citesc și care văd filme și care scriu cu dedicație despre hobby-urile lor. Prin urmare, rog să aveți tupeu și să-mi recomandați bloguri, fie că sunt ale voastre, fie că sunt descoperite pe net, ca să mă bucur și eu de ele. Am descoperit pe cont propriu foarte multe bloguri faine și interesante și sunt sigur că sunt destule pe care încă nu le-am văzut.

Ah, da, aș vrea ca anul ăsta să scriu și câte ceva despre mine ca să nu se mai întrebe lumea de ce scriu, cum sunt cu capul, de ce citesc și de ce insist să scriu despre ce citesc.

Nu am propuneri mai profunde de atât pe 2015.

Să ne citim cu bine!

Spor la zile, baftă-n ore și la cât mai multe vise și planuri îndeplinite!

R van F

4 gânduri despre „În 2015…

  1. mie imi place blogul tau, adica cum scrii. ma deranjeaza un singur lucru, partea de background, cea cu scrisul, fara sa fie sfat neaparat, ai putea sa pui o culoare sau un model mai putin evident. mi s-a intamplat sa-mi fuga ochii, adica in loc sa citesc ce scrii, sa ma trezesc ca sunt atenta la ce scrie in lateral. total aiurea, nu? cat despre germana, si eu aceasta dorinta de a o invata. fiimia a inceput sa faca la scoala si m-am gandit ca n-ar fi rau sa invatam impreuna. mi-am dat comanda si de un curs cu CD, de pe manualul ei nu pricep nimic:(( sa ai un 2015 cum iti doresti si sa-ti indeplinesti obiectivele!

Lasă un răspuns

