Top cărți și lecturi pe 2014


Ehei, s-a mai încheiat un an. Din punctul de vedere al lecturii, a fost unul destul de bogat. Am citit, ne-am făcut prieteni noi, am citit atât cărți extraordinare cât și mai puțin faine.

Așa cum șade bine cititorului, la sfârșit de an m-am gândit să trec în revistă rapid cărțile care mi-au rămas la suflet. Ordinea este aleatorie, sunt primele titluri care mi-au venit în minte, sunt incluse atât apariții din 2014 cât și apariții mai vechi și nu prea am stat să-l gândesc. Cam ca la un test psihologic, am răspuns în câteva secunde la titlul topului propus.

Ce am citit în 2014 se poate vedea aici

Enjoy!

Top 5 apariții în 2014 ficțiune:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 apariții în 2014 non-ficțiune:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 apariții jalnice în 2014 – ficțiune și non-ficțiune:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 lecturi in 2014 ficțiune – cărți care merită recitite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 lecturi în 2014 non-ficțiune – cărți care merită recitite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 lecturi în 2014 copii sau adolescenți – cărți care merită recitite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 lecturi de tristă amintire în 2014:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top 5 lecturi suprinzătoare în 2014:

11 gânduri despre „Top cărți și lecturi pe 2014

  1. Am făcut și eu o listă similară, doar că la mine este pe weird-fiction (dacă tot intenționez să insist la o eventuală revenire a blogului în principală pe această nișă). An bun, oricum, măcar pentru că a fost anul în care l-am descoperit pe Graham Masterton (reclamă nesimțită și insistentă).

    • Am citit articolul 🙂

      Din pacate mi-s necunoscutii autorii. Am tot vazut recenziile tale pe temele weird dar nu am reusit sa ma apuc de nimic pentru ca nici nu am gasit cartile, pe Mellick l-am cautat si nu l-am gasit, si am tot uitat de ele 🙂

      Poate-mi dai si mie ceva ca sa vad si eu cum suna genul weird 🙂

  2. Sunt un pionier al descoperirilor bizare (lol). Te rog sa imi dai un mail si rezolvam, macar cu titlul de cateva exemple. Si pe urma, daca te prinde, mai vedem. Deja suna a ”vino la biserica noastra, aici totul este minunat”. 🙂

  3. Eu nu înțeleg foarte clar topul tău, mai ales că la Modiano ai trecut o poză a autorului, nu coperta cărților (știu că sunt vreo două care nu ți-au plăcut, dar știu și că e una care ți-a plăcut). Inițial am văzut postarea ta pe mobil și am crezut că ai și link la fiecare imagine către recenzia aferentă. Mi s-a părut și că se repetă titlurile, dar abia acum am observat că ai făcut o distincție între „apărute în 2014” și „citite în 2014”. Hai, Răzvan, te rog eu frumos, vrei să te implici mai mult în realizarea acestui top? :))) Așteptam o postare cu măcar 10 titluri de fiecare categorie și, bineînțeles, cu link-uri. Dar lasă asta, că la unele coperți nici măcar nu descifrez titlul și autorul! :))

    În rest, La mulți ani, cu multă sănătate și chef de lectură pentru toți membrii familiei lui Firescu. Să fiți veseli, să știți de glumă și să vă iubiți până la adânci bătrâneți! 🙂

    • Cu Modiano e simplu: daca Nobelul se da pentru intreaga activitate, la fel am facut si eu cu traducerile dumnealui in Romania. Am luat totul ca intreg si asa l-am si notat/postat/prezentat etc. 😀

      Neah, io-s un afurisit si un zgarcit si nu am vrut sa dau nici link-uri, nici alte detalii. Sunt un minimalist, ce sa mai. Plus ca un numerolog mi-a zis ca 5 e cifra mea norocoasa, prin urmare am decis ca topurile sa numere maxim 5 carti. Si pentru ca ma pricep la transat ca un macelar, nu mi-a fost deloc greu sa reduc numarul de titluri si sa fac topuri de 5 😀

      Da, puteam sa pun link-uri dar ora era inaintata, raciturile pe masa, taria in pahare, uratorii la usa, stii tu, din astea, motive inventate ca sa-mi justific lipsa de chef la link-uirea pozelor.

      La multi ani! Un an nou plin cu de toate, plin cu lucruri pe care le doresti, cu lucruri la care doar visezi si sa ai parte doar de surprize placute.

      Cu ganduri bune, van Firestii.

      PS: nu promit ca am sa-nvat sa stiu de gluma, dar daca o sa se intample, in sensul ca o sa-mi faca cineva o observatie in acest sens, promit sa te anunt. 😛

Lasă un răspuns

