Și Expresul Polar merge la…


Așa cum am promis, astăzi anunțăm cu surle și trâmbițe, în clinchete și zdrăngăneli de clopoței, marele câștigător al cărții  oferite de Editura ArthurExpresul Polar.

Expresul Polar

După ce ne-am permis să retrăim frumoase amintiri alături de cei care au îndrăznit să ne povestească dragi clipe trecute-n spiritul Crăciunului, a venit și momentul pentru marea deliberare. Greu ne-a fost, mai ales că toate comentariile ne-au fost la fel de dragi, dar până la urmă am hotărât să trimitem Expresul Polar la Cleopatra Barbu! Îți dorim să te bucuri de carte alături de piticii tăi!

Îți mulțumim pentru participare, dragă Cleopatra, și-ți dorim ca multe alte Crăciunuri să mai salvezi și de acum înainte!

Mulțumim, de asemenea, și tuturor celor care au participat la concursul nostru și dorim să vă spunem că fiecare comentariu și amintire depănate alături de noi ne-a făcut să ne simțim incredibil de fericiți și mai apropiați de spiritul Crăciunului.

Vă mai așteptam pe la noi!

van Fireștii

2 gânduri despre „Și Expresul Polar merge la…

  1. Am primit cu mare drag vestea castigarii acestei minunate carţulii. Am sarit chiuind intre cele doua camere unde erau copiii mei care nu intelegeau exact ce am castigat :). „Bravo, mami!” Au spus cand si-au amintit filmuletu pel care il urmareau de cateva Craciunuri la rand.
    Va multumesc din suflet! Sarbatori cu bine!

Lasă un răspuns

