La sfârșit de săptămână


 

 

  1. Marketing de elefant

Ieri (20.06.2014) am primit un newsletter de la elefant.ro: Daruieste-i mamei tale o carte emotionanta

Este vorba despre Sub aceeași stea. Păi, de ce aș vrea să-i fac cadou mamei mele o carte despre copii care mor de cancer la vârste destul de fragede? Sau este un pont despre cum să le spui părinților că ai o boală incurabilă?

Parcă văd:

-Ai citit cartea, mamă?

-Da. Mi-a plăcut foarte mult!

-Ce bine! Ai ocazia să intri cu adevărat în pielea personajului pentru că și eu am cancer!

 

           2. În sfârșit! A apărut iaurtul pentru bărbați!

 

 

De când mă uit la CM am început să fiu și eu la curent cu noile reclame și, cu bucurie am constatat că a apărut un iaurt special pentru bărbați.

De mult așteptam acest iaurt, nici nu vă închipuiți! Câte certuri pe iaurturile din frigider s-ar fi putut evita dacă ar fi apărut mai repede… Câte injecții cu testosteron și câte epilări pe picioare și inghiniale ar fi fost de domeniul viselor, dacă acest iaurt ar fi poposit în magazine mai devreme…

Chiar mă gândeam de ce nu vrea nimeni să scoată un iaurt doar penru bărbați, un iaurt care să conțină dozajul perfect de bere, votcă, nicotină, coniac, whisky, cofeină și un dulce iz de iaurt industrial produs ca în laboratorul din fundul curții de la mama de acasă.

Chiar acum am să torn berea în chiuvetă, am să arunc berile din frigider și am să dau o fugă la magazin ca să-mi iau un six-pack de iaurt ZUZU.

Abia aștept următoare ieșire cu băieții ca să vedem un meci și să ne delectăm pe terasă cu un ZUZU rece!

Pe când iaurtul la PET de 2,5? Sper să fie disponibil până ce începe Liga Campionilor.

 

             3. Cum să-ți faci reclamă la contul de pe Twitter – idee marca Yahoo!

Am ajuns acasă de la lucru, i-am dat lui Vlăduț un biscuite de ronțăit și m-am logat rapid pe adresa de yahoo ca să răspund la câteva mail-uri urgente.

Când colo:

yahoo

Bineînțeles că m-am dus pe twitter, am dat follow-up la yahoo! am citit câteva ciripituri după care am mi-am făcut cont de gmail și am anunțat toți prietenii de pe yahoo de noul cont.

Ăștia de la Yahoo! puteau foarte bine să zică că au nevoie de fani pe twitter și aș fi devenit unul de-al lor fără nicio problemă. Chiar nu era necesar apelul la un marketing atât de agresiv.

Aștept cu interes următoarea mișcare. Sper să nu fie ceva de genul: Ooops! Ți-ai pierdut toate mesajele. Dar nu e nicio problemă! Ai câștigat un cont de facebook și sunt toate share-uite cu prietenii tăi! Le poți viziona dacă te loghezi cu user-ul și parola Yahoo! pe facebook.com

Un gând despre „La sfârșit de săptămână

  1. Pingback: Despre idei şi practici de marketing | Razvan Van Firescu

Lasă un răspuns

