Cum ma pregatesc de un weekend prelungit


I-am lasat un comentariu Luciei ca ma duc la librarie ca sa-mi iau carti pentru ca ma pregatesc de un weekend prelungit.

Iaca ce a iesit! Nu sunt toate luate astazi, doar cateva, insa astea sunt cartile care au intrat in lista scurta, dar si cele pe care le citesc momentan.

Pitite pe undeva se afla Secolul Meu, Originile Totalitarismului, Patimiri si Iluminari, O Istorie a Lumii Moderne si Cronica Vietii care Trece.

Noapte lunga si alba sa avem, domnilor!

DSCF6973 DSCF6974 DSCF6975

6 gânduri despre „Cum ma pregatesc de un weekend prelungit

    • 🙂 Mda…
      Mi-am facut un shortlist cu cărţi pe care ar trebui să le citesc în maxim o lună ca să fiu la zi cu noutăţile şi mi-au ieşit undeva la vreo 10.000 de pagini…

      Până acum am citit:

      Ia uite cine s-a întors
      Muşte pe parbrizul vietii
      Djermania
      Amintirea

      Ulise am citite 200 de pagini
      Pastorala americană am citite 250 de pagini

      = un weekend destul de productiv

      Deci mai rămân 34 de cărţi…

      Având în vedere că urmează un team-building la care alcoolizarea este obligatorie, mai pierd câteva ore bune. Ca să nu mai zic că începe şi CM, eveniment cultural pe care nu-l ratez din 1994 😀

      Deci, nicio şansă să fiu la zi cu lectura la sfârşitul lunii iunie. Ca să nu mai zic că tocmai ce am intrat în posesia Stalinismului pentru eternitate şi a Diavolului în istorie. Pac încă 1000 de pagini…

      La care adaug un zgâmboi de bebe care care este stăpân peste timpul lui taică-su până când adoarme + alte îndatoriri + scris recenzii = nu am să fiu niciodată la zi cu noutăţile. Dar ambiţie este 🙂

      Din fericire, cu cât cărţile sunt mai faine, cu atât îmi ia mai mult timp să le citesc. Fapt care nu are cum să nu mă bucure pentru că m-am săturat să dau peste porcării – au fost cam multe pentru o primă jumătate de an…

    • Da, e traducerea cu notele lui Ivanescu.
      Romanul are 660 de pagini cu 100 pagini de note 🙂
      Din pacate e plin de greseli de ortografiere si sunt fortat, adeseori, sa ma duc la varianta in engleza de pe tableta ca sa vad ce pierd….
      E destul de enervant pentru ca engleza mea nu zbarnaie in niciun caz la nivelul necesar citirii in original a monstrului lingvistic care este Ulise….

  1. de unde dorinţa de a fi la zi cu noutăţile. nu vei fi niciodată, la câte titluri apar.
    altfel, deşi are aspect de competiţie, hotărârea ta de a da gata atâtea pagini mi se pare ciudată – totuşi te felicit pentru voinţă! -, când e vorba despre ulise, de pildă, care se citeşte greu, se savurează, te întorci, reciteşti, meditezi un pic…

    • Pe cand lucram la librarie reuseam sa ma tin la curent cu toate noutatile. 🙂
      Este o ambitie personala, pur si simplu.
      Asa cum spuneam si mai sus, ma bucur enorm cand o carte buna care imi pune mintea la contributie. Da, Ulise asa se citeste si asa ma si bucur de el. La fel si Pastorala Americana. Oricum aceste carti nu se lasa citite atfel.
      La Ulise chiar am un proiect in care exprim pe blog trairile pe care Joyce le planteaza in sufletul meu.
      Am scrise dar nepublicate inca 2 texte.

Lasă un răspuns

