In sfarsit! Al Treilea Reich vol. 2 de Richard J. Evans a aparut!


Al Treilea Reich vol 2 – Richard J. Evans

In sfarsit a aparut si volumul 2! Tare fericit as mai fi daca as primi cartea asta cadou. 🙂

Pana atunci, o pun pe raftul imaginar de „imi doresc sa citesc si sa am” si ma pastrez cu picioarele pe pamant si ma dedic cartilor care zabovesc deja pe masa mea.

Pe voi, cei care-mi urmaresc blogul si sunt si ei pasionati de lucrarile lui Evans si de istoria secolului XX, va sfatuiesc sa nu stati pe ganduri si sa o cumparati si sa o cititi. Cred ca merita toata atentia, mai ales ca primul volum mi-a lasat, cel putin mie, o impresie pozitiva si o pofta de mai mult.

Lasă un răspuns

