Sven Hassel se reediteaza de Nemira


Sven Hassel reeditare

De joi, 20.03.2014 editura Nemira are o campanie impreuna cu ziarul Libertatea.

Cartile lui Sven Hassel vor fi disponibile la pretul de 14.99 impreuna cu respectivul ziar.

Oare se poate sa iei doar cartea fara aferentul ziar? De fapt, avand in vedere ca vine curatenia de primavara, cred ca este o initiativa foarte buna din partea editurii Nemira care-si poate ajuta cititorii cu ziare pentru stergerea geamurilor.

Eu, unul, ma bucur foarte tare de aceasta reeditare. Chiar ma gandeam ca as fi recitit aceste carti pe care le citeam cu sufletul la gura in adolescenta.

5 gânduri despre „Sven Hassel se reediteaza de Nemira

  1. SA LE FIE RUSINE !!!!!!!
    1. AU INCEPUT CU A 2-A CARTE DIN COLECTIE ( BLINDATELE MORTII ) NU CU PRIMA ( LEGIUNEA CELOR BLESTEMATI ) !!!
    2. A 4-A CARTE DIN COLECTIE ESTE GESTAPO ( IERI 10.04.2014 S-A DISTRIBUIT CARTEA LICHIDATI PARISUL CARE ESTE A 6-A DIN COLECTIE ) !!!
    3. S-A ANUNTAT CA IN COLECTIE SUNT 11 ROMANE – IN REALITATE SVEN HASSEL A SCRIS 14 !!!
    4. IN ROMANELE DISTRIBUITE AM GASIT MULTE GRESELI GRAMATICALE IAR TRADUCEREA TEXTELOR ESTE DE RAHAT !
    PREFER SA CUTREIER 10 ANI ANTICARIATELE PANA VOI GASI TOATE CARTILE DECAT SA MAI FAC PROSTIA SA MAI DAU BANI PE O COLECTIE ALANDALA SI INCOMPLETA !
    TIPIC PENTRU ROMANIKA !!!

    • Imi pare foarte rau sa aud asta, mai ales ca eu m-am bucurat foarte mult cand am auzit ca se va reedita…
      Ar trebui sa le scrii si lor pe blog opinia ta..
      Din pacate, la momentul comentariului tau. nu mai sunt atat de convins ca mai vreau sa am si aceasta editie in biblioteca desi am deja doua editii de la Nemira si una de la Adevarul… 🙂

Lasă un răspuns

