Mergem sau nu să vedem RED 2?


Hu-haa! Retraşii Extrem de Diabolici se întorc!

Dar oare merită să umblăm la card ca să-l vedem? Mai întâi, să aruncăm un ochi către primul RED şi să vedem dacă ne-a plăcut sau nu.

Da, ne-a plăcut.

Glume faine au fost.

Frank Moses: People get shot all the time.

Sarah Ross: No they don’t. They get… paper cuts.

Marvin Boggs: …I mostly get shot.

Acţiune care să-ţi fure ochii, am avut.

Actori care să merite văzuţi, bifat.

Regie decentă, fost.

Film per total acceptabil? Dap.

Acestea fiind zise, oare merită să vizionăm continuarea?

Haideţi să vedem ce puncte pro şi contra am găsit eu:

PRO:

– Hellen Mirren, Bruce Willis, John Malkovich

– aceiaşi scenarişti

– se pare că se încearcă să se păstreze stilul regizorului Robert Schwentke.

Contra:

– Anthony Hopkins în rol de joker (nu arată prea bine din trailer…) şi Chaterine Zeta-Jones (care, din păcate, iar nu prea dă bine)

– regizorul Dean Pariscot care, în afară de Galaxy Quest şi Fun with Dick and Jane (două filme fără nimic special), a făcut mai multe episoade din diferite seriale decât lung metraje. Un mare minus, din punctul meu de vedere…

Concluzie: remiză!

Eu unul, am să vreau să-l văd datorită prezenţei lui Bruce Willis, Helen Mirren şi John Malkovich şi pentru că îmi plac personajele Frank Moses şi Marvin Boggs.

Ne vedem la cinema, probabil undeva în august.

Aştept cu interes comentarii pro sau contra din partea voastră. 🙂

Lasă un răspuns

