Cum arată ”biroul meu de lucru” sâmbăta aceasta


IMG_0016

Cam așa arată ”biroul” meu astăzi.

Am terminat Steagul Roșu și Tărâmul Morții la fel ca și primul volum din seria lui George RR Martin Cântec de gheață și de foc, Urzeala tronurilor volum la care voi face cât de curând o recenzie.

Acum citesc, ordin de la Elena :), Sărmane creaturi (Alasdair Gray)și Dans grotesc (Aldous Huxley) și am o sută și ceva de pagini citite din Încleștarea regilor.

Cu alte cuvinte, țineți-vă bine că urmează să vă bombardez cu recenzii 🙂

Și am în pregătire și un concurs pentru voi cu două cărți foarte faine.

Un gând despre „Cum arată ”biroul meu de lucru” sâmbăta aceasta

Lasă un răspuns

