În care Alin expune mijloacele prin care își ocupă timpul în loc să scrie pe acest blog


  • Terminat Universe in a Nutshel. Destul de dezamăgit de ea.
  • Citit Postmodernismul Românesc de Mircea Cărtărescu. Mi se pare mie, sau omul a fost atât de modest în cartea aia, încât a dat dovadă de imens orgoliu?
  • Citit Șase plimbări prin pădurea narativă de Umberto Eco.
  • Citit din curiozitate vreo trei manuale despre benzi desenate. Am învățat un singur lucru nou, dar deosebit de evident și asupra căruia nu cred că mi-am pus vreodată problema. Citesc Writing for Comics al lui Alan Moore și situația pare să fie similară.
  • Am destule manuale de programare sau de matematici pe care ar trebui să le studiez în loc.
  • Citesc În supă miso de Ryu Murakami.
  • Văzut Bakjwi.
  • M-am apucat să zic câte ceva despre toate cele 52 de benzi ce vor fi lansate în toamnă de către DC. Cât de mult sens are ce fac nu știu.
  • Am scris o chestie despre Istoria Benzii Desenate Românești de Dodo Niță și Alexandru Ciubotariu.
2 gânduri despre „În care Alin expune mijloacele prin care își ocupă timpul în loc să scrie pe acest blog

Lasă un răspuns

