Lucruri pe care le-am făcut în ultima vreme și simt nevoia să le pun într-o listă că tot am blog


  • Uite un citat din The Hitchhiker’s guide to the Galaxy care mi-a plăcut ”Isn’t it enough to see that a garden is beautiful without having to belive that there are fairies at the bottom of it too” .
  • Am încercat să desenez niște pisici. De ce boala sunt atât de greu de desenat?
  • Am scris niște chestii despre banda desenată la noi.
  • Am văzut There will be blood, A fistfull of dollars și ultimul Harry Potter
  • Am început să scriu pe webcomicspunctro despre diferite webcomics care merită citite mult mai mult decât scornelile noastre autohtone. Până acum despre Freakangels, Gunnerkrigg Court, Bodyworld Octopus Pie, Destructor, Old City Blues și Lovecraft is Missing.
  • Am terminat ambele Modern Warfare și din masochism m-am apucat de Black Ops în timp ce pe King’s Bounty care chiar îmi place se așază praful.
  • M-am plimbat prin niște coclauri natali și am fost fugărit de câini.
  • Mi-am persecutat un prieten chiar mai antisocial decât mine să-și facă cont pe Facebook, dar nu a cedat.
  • Citesc The Universe in a Nutshell
  • Mă cam plictisesc deoarece două treimi din prietenii mei dau la arhitectură și sunt plecați pentru a se pregăti, iar restul stau la naiba-n praznic și sunt obligați să muncească.
  • Uite o instituție care m-a amuzat:
6 gânduri despre „Lucruri pe care le-am făcut în ultima vreme și simt nevoia să le pun într-o listă că tot am blog

  1. <a name=”cucu”>…</a> și respectiv <a href=”http://vaca.ro/porc.html#cucu”>…</a> am vrut să zic (puneți și voi un preview la comentarii)

  2. Ok, rezolvat cu linkurile.

    Treaba cu previzualizarea comentariile ține fie de anumite plug-ins, fie de umblat prin fișierele blogului, ceea ce nu se poate pe blogurile wordpress.com din câte știu. Și oricum, pe ăsta nu am prerogative pentru așa ceva.

Lasă un răspuns

