La Sevastia’s Book esti cu game board-ul pe masa!


Vinerea trecută am mers la Sevastia’s book pentru că am primit un pont de la cineva cum că se găsesc game board-uri pe care le poţi şi juca tot acolo. Zis şi făcut!

Odată ajunşi la Sevastia’s am cerut şi noi să vedem ce jocuri au. Ei bine, nu mică ne-a fost surpriza când am văzut că aveau Abalone (cel pentru doi), Saboteur, Pickomino, Ligretto, Carcassonne şi Thurn und Taxis!

Scuze pentru rezolutie - foto cu telefonul

Bineînţeles că imediat am pus mâna pe Thurn und Taxis, joc pe care nu îl avem dar pe care ni-l dorim.

Am stat vreo trei ore, dacă nu şi mai bine, şi ne-am delectat cu jocul celor de la Hans im Gluck, joc care a şi câştigat Spiehl des Jahre în 2006.

Atmosfera a fost foarte faină şi ne-am simţit excelent, mai ales că la sfârşit am primit şi un discount la consumaţie doar pentru că am venit şi ne-am jucat! 😉

Deci, oricine merge acolo cu prietenii şi decide să petreacă câteva ore în compania acestora jucând jocuri dintre cele mai interesante, primeşte un discount destul de frumuşel din partea Sevastia! Eu zic că e un deal destul de bun, mai ales dacă ei în calcul faptul că preţurile sunt ok, atmosfera elegantă, liniştită şi prietenoasă, iar servirea te face să te simţi ca acasă.

De ce eram noi atât de doritori de Thurn und Taxis şi ce înseamnă jocul? Ei bine, mai întâi Thurn und Taxis înseamnă asta.

Jocul celor de la Hans im Gluck pune jucătorul în pielea unui antrepenor care trebuie să construiască oficiuri poştale în Bavaria şi regiunile înconjurătoare, adunând astfel puncte şi bonusuri pentru a câştiga jocul.

Jocul este destul de complex, extrem de variat, strategiile se modifică în funcţie de cum joacă oponentul, iar mecanica jocului este pur şi simplu genială. Am încercat să fac o comparaţie cu alte jocuri pe care le jucăm şi am ajuns la concluzia că cel Thurn und Taxis este un fel de combinaţie între Catan şi Ticket to ride. Mie personal îmi place mai mult Thurn und Taxis decât Ticket to ride pentru că jocul îţi pune puţin la încercare gândirea strategică.

Nu am să intru în detalii deoarece sfatul meu este să mergeţi să daţi o tură cu poştalioanele prin Germania şi să construiţi ceva rute poştale în timp ce beţi vreo două beri cu prietenii după care, dacă v-a plăcut jocul foarte mult îl şi puteţi găsi la nici doi paşi (hai trei-patru) şi îl şi puteţi cumpăra de la Cartea de nisip (dealer autorizat de gameboard-uri faine in Timisoara 😀 ).

Din câte am înţeles, la Sevastia se doreşte ca fiecare miercuri sau joi să fie game boards night. Ce ziceţi? Ne vedem la un Thurn und Taxis, Catan, Ticket to ride sau Shadows over Camelot? Noi suntem dispuşi să venim cu jocurile de acasă 😀

Un gând despre „La Sevastia’s Book esti cu game board-ul pe masa!

  1. Salut!

    Vreau sa va invit in fiecare Vineri de la ora 20 in Sevatia’s Book, la o seara de jocuri Board Games. Iti promitem o seara relaxanta, unde ai ocazia sa socializezi cu oameni de calitate. Jocurile le punem noi la dispozitie, insa le poti aduce si tu pe ale tale. Intrarea este libera! Eveniment organizat de WOW Events. Informatii la 0749141703; 0721238611; office@wowevents.ro

Lasă un răspuns

