Care-i faza cu bicliştii şi motocicliştii?


Pe foarte multe maşini găseşti un sticker cu Atenţie la motoclişti. La posturi de radio auzi că se fac tot felul de chestii organizate de poliţie pentru atenţionarea şi educarea şoferilor în trafic în ceea ce priveşte motocicliştii şi bicicliştii.

La un moment dat am crezut că este o treabă ok, însă nu e! Patru biciclişti şi trei motociclişti care mi-au ieşit în cale în numai ultimele două zile m-au făcut să scriu acest post.

Toţi biciclişti mi-au venit de pe sens unic şi a trebuit aproape să scrijelesc maşinile parcate pentru a le oferi spaţiul necesar să treacă pe lângă mine pentru că altfel nu aveau loc. Pe interzis!!!! Mai are rost să spun că a trebuit să plec cu viteza intai? Schimbat trei trepte, consumat benzină în plus, doar pentru că maistorii biciclişti nu dau doi bani pe regulile de circulaţie (în cazul în care le cunosc).

Un motociclist a plecat pe roşu. Era exact lângă mine când a luat decizia să dea ignore la cele zece secunde pe care le mai arăta încă semaforul… Comment?

Un altul era să zboare în genul Superman peste maşina mea pentru că băiatul nu ştie şi nici nu vrea să circule cu viteza normală şi pe spaţiul dedicat participanţilor la trafic conform legii. Nu tălică, el făcea slalom cu circa 80 la oră printre maşini iar eu când am vrut să schimb banda după ce m-am asigurat mă trezesc cu un scrâsnet de roţi foarte aproape de portiera mea şi cu un în pizda mă-tii foarte clar. What? Bă tâmpitule, comment?

Ultimul, dar nu cel din urmă şi în niciun caz cel de pe urmă, deşi îmi doresc să fie aşa, slalom printre maşini pe o străduţă îngustă când BANG! o oglindă de la o maşină. Comment?

Pe cei care fac slalom printre maşini ca să fie primii la semafor, cei care fac slalom cu 80-100 la oră prin oraş, deja nu îi mai trec, pentru că sunt la ordinea zilei. Fraţii lor de mai sus se pare că trag tare din urmă să-i întreacă la “năzdrăvănii”.

Concluzia pe care pot să o trag după aceste evenimente interesante este una singură: Faceţi ceva program de trezire a biroţilor la realitate şi poate că nu o să mai moară în halul în care mor, poate că vor începe să fie respectaţi în trafic, poate că dacă vor arăta puţin respect pentru regulile de circulaţie aşa cum este normal şi logic poate că se vor îmbunătăţi relaţiile dintre şoferi şi bikeri.

Oricine a păţit vreo chestie nasoală în trafic fie de-i biker fie de-i şofer şi vrea să-şi verse oful, e binevenit la comentarii.

Eu unul, până nu văd o intenţie din partea celor pe două roţi, vă spun sincer că nu am să mai subscriu şi nici nu am să am înţelegere faţă de plângerile atât de dese ale acestora. Fără supărare.

P.S. acest articol a fost scris ieri (09.06.2011). Astăzi când îl postez, dis de dimineaţă o domniţă pe bicicletă îmi sare în faţă venind destul de repejor pe contrasens….. Comment?

Un gând despre „Care-i faza cu bicliştii şi motocicliştii?

  1. Eu cred că e vorba de o dublă încercare de ecologizare e mediului citadin și reducere a emisiilor de carbon. Prin utilizarea unui mijloc de transport care nu folosește asemenea combustibili, iar apoi prin suicid(sau genocid).

Lasă un răspuns

