Am un anunț foarte important de făcut!


 

20 de gânduri despre „Am un anunț foarte important de făcut!

    • Nu-i niciuna pentru proști, dar o să o zic pe aia scurtă pentru că vreau să păstrez aparența că aș mai face și alte lucruri în viață.

      Toate personajele de la DC(Superman, Batman, Green Arrow, Dracu Albastru) trăiesc în aceeași lume. O problemă e că unele sunt personaje foarte vechi, iar altele creații mai noi. Altă problemă e că unii scenariști scriu un anumit personaj într-un fel, iar alții în cu totul altul(arcul Grounded din Superman e foarte expresiv din acest punct de vedere). Iar alta, care vine drept consecință a primelor două, e că în timp se aglomerează urât continuitatea, multe dintre benzile astea nu au cum să se termine(deși poveștile din ele au) și pe motiv de scriitori care fac povești foarte bine închegate și oferă un traseu celor implicați în acțiune, sau pe motiv de scenariști foarte proști care-și scriu personajele în colțuri(sau le pun să facă lucruri abominabile și de-a dreptul tâmpite) nu prea se mai poate continua satisfăcător nicio poveste din universul comun.

      Așa că din când în când, are loc un conflict cataclismic(mai o plagiere de Neverending Story, mai un fanboy cu superputeri care pocnește realitatea, mai un Superman care cântă într-o cutie) care ”rescrie” regulile universului, caracteristicile unor personaje, șterge sau modifică bucățele din istorie. Chestia asta are loc relativ des(atât la DC cât și la Marvel), doar că în general e de mai mică amploare și vizează aspecte fie nu la vedere, fie specifice doar unui grup de benzi. Acum însă, or să fie relansate cam toate benzile(dacă am înțeles bine) și vor fi modificate toate personajele inclusiv universul în care trăiesc. În ce măsură, nu știu sigur.

      Treaba mult mai interesant legată de asta și căreia nu i se oferă destulă atenție e că or să distribuie digital toate titlurile în aceeași zi cu cele tipărite. Dacă le-ar face și un pic mai ieftine ar fi perfect.

  1. Lol nu, dar mi se pare al naibii de amuzant ca a venit aici pe blog si a lasat un nr de tel fara alte detalii inafara de suna si injura. Daca as avea minute as suna, da n-am 😦

    Tu n-ai mai scris nica de o luna, cum o mai duci?

    • Eu am luat până acum ceva pauză că am avut treabă cu admiterea. Intrat ok.

      M-am mutat un pic de curând pe webcomics.ro să zic niște lucruri despre banda românească, puțină cât e, care mă gândeam că nu-și chiar au rostul pe aici.

      Și mă enervez că îmi tot șterge un habotnic comentariile pe blogul lui.

Lasă un răspuns

