Prostii


Că mi-e milă să las blogul fără activitate urc niște prostii pe care le-am făcut mai demult. Au fost lucrate în grabă, probabil la niște ore târzii după consumat cantități industriale de cafeină, altfel nu îmi explic cum de m-am dezinhibat atât de mult să le produc.

Na, sper să nu vă dezguste prea tare.

De fapt asta este ultima pe care am făcut-o, dar să ofer contextul în care le-am gândit

Asta este prima și nici acum nu știu ce santană m-a posedat să o fac în Word

 

 

Asta este inspirată de cărțile clasice de Tarot. Vroiam să fac mai multe, dar oboseala deja mă ajungea, iar apoi n-am mai îndrăznit să asmut așa ceva asuspra lumii.

Idem ca mai sus.

Un gând despre „Prostii

Lasă un răspuns

