Biblioteca mea


Binenteles ca postez acest articol doar pentru a ma lauda cu cartile pe care le am si cu alte chestii pe care le-am achizitionat de-a lungul vremii si cu care ma mandresc. Asa face orice colectionar, nu? Trebuie sa recunosc ca ideea asta mi-a venit dupa ca am vazut pe mai multe bloguri mai multe biblioteci personale si mi-a facut placere sa zoomez cartile pozate. Plus ca mi s-a parut ca pot relationa (stiu ca suna ciudat, dar este adevarat) altfel cu posesorul blogului dupa ce i-am vazut cartile pe care le-a recenzat sau urma sa le recenzeze… Asta sunt cateva motive pentru care acest post a luat fiinta, insa ideea s-a nascut cu adevarat in urma unei discutii avute pe acest blog cu o persoana care nu parea sa creada ca mai exista cineva care sa cumpere carti sau filme sau muzica atata timp cat exista internetul care ti le da moca. Ei bine, iaca-ta doi oameni care pun pret pe creatie.

Una peste alta, incep cu colectia mea la care tin cel mai mult: PIF GADGET!!!! Pe langa numerele de Pif mai am si cateva comicsuri care-mi plac extrem de mult, insa din pacate, inca incomplete (Rubrique-a-brac, Le dingodossiers, etc.)… Mai sunt si ceva comicsuri romanesti mai vechi, care din pacate nu au reusit sa reziste foarte mult pe piata (Caruselul nou, de exemplu).

 

Zona dedicata cartilor de stiinta si filosofie, defect profesional, deh…  asa se intampla cand sunt doi filosofi in casa.

Un adevarat melanj de titluri, melanj pentru care ma fac vinovat in foarte mare masura, mai ales datorita faptului ca nu ma pot abtine sa nu cumpar o carte din care cred eu ca am sa pot culege unele informatii extrem de importante la un moment dat (psihologie, sexologie, istorie, sociologie, antropologie, etc.)… Clasicii au un loc aparte si prefer cartile mai vechi si de la anticariat. Thrillerele, sefeurile si horrorele sunt sechele din copilarie de care nu ma dezmint… desi in ultimul timp nu prea m-am mai destins cu o carte de genul, cateodata ma uit extrem de pofticios la ele.

This is the entertainment zone! Jocurile care fac deliciul atator betii, batai, scandaluri, capete sparte, ochi invinetiti, s.a.m.d. (Cel mai violent este, culmea!, Nu te supara frate!).

Diferite domenii de interes (Terry Pratchett rulz!!!)

 

Raftule meu si al Denisei, of course! Stephen King, Hunter S. Thompson, Irvine Welsh, William S. Burroughs si Poe, adica cei mai tari din curtea scolii! 😀 In spatele Denisei se mai gasesc Terry Pratchet, colectia Byblos, seria aproape completa de Povesti nemuritoare precum si alte carti de istorie.

Biblioteca Polirom, Paralela 45 si colectia Cotidianul sunt alte carti care urmeaza a avea parte de recenzii pe blogul meu.

O parte din videoteca si audioteca.

Colectia de care sunt cel mai mandru! Si da le-am vazut pe toate!

Sper sa va faca placere acest tur virtual al bibliotecii noastre. 🙂

18 gânduri despre „Biblioteca mea

      • Sunt catre o mie. Nu le-am numarat niciodata. Plus ca la ultima curatenie am dat o gramada de carti la anticariatul interactiv de la Cartea de nisip. Nu sunt inca curios sa le numar, dar pot sa iti spun ca am umplut un Fiat Doblo cu ele 😀

      • O sa vezi ca la un moment dat trebuie. Ca sa ai o evindenta. Eu acum sunt la vreo 1400 in romana, vreo 100 in engleza, vreo 30 din alte limbi, Asterix tot :D, ceva benzi desenate pa colo in plus. Dar ai grija ca sportul asta e riscant. Poti avea socuri mari daca te atasezi de ce-i al tau.
        De exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=aXJXkX0f5IM
        Aici focul a avut loc in apartamentul de langa al meu. Daca era doar cu o camera mai incolo beleam cariciul si puteam sa-mi fac harakiri. :))))

  1. La prima vedere sunt impresionat,dar:
    la aceasta comoara nu a mai contribuit nimeni????(nu e vorba de bani!!!)esti unicul initiator,cautator si adunator???
    Sunt f.curios sa ma uit mai cu amanuntul,bine?

  2. Superb! Si eu am o biblioteca mare, mostenita ce-i drept, dar in mare parte am carti depresive, mai mult am citit de pe la biblioteci. Insa si eu ador cartile vechi si cand imi cumpar caut sa fie edituri care imprima pe foi care in timp se ingalbenesc mai repede sau reciclate (o ciudatenie de-a mea). Oricum, felicitari asupra bibliotecii superbe.
    Si e funny chestia cu Nu te supara frate

  3. Frumos. Foarte frumos. Pai sa le luam pe rand :

    1. In primul rand declar ca te urasc pentru colectia de Pif-uri. Ce-am avut in copilarie s-a distrus/volatilizat/pierdut. Fascinatia primilor ani, chit ca nu stiam un strop de franceza. Acum ce am adunat in format digital nu are nici pe departe aceeasi savoare. Superba colectie. De cele romanesti imi aduc aminte vag.

    2. La zona de filosofie am identificat cateva titluri comune, unele de care nu stiam, ce mai , e frumoasa. Invidie si pentru cele cinci volume Nietzsche, la mine sunt disparate de la edituri diverse.

    3. A treia poza place mult pentru melanj. Wordsworth am si eu cateva, vad ca am gasit amandoi Lupul de stepa in Livre de poche. Si Salom Alehem 🙂 Camoes n-am gasit niciodata Bpt-ul, frumos ce apare din Romanul secolului XX, Si Leda. Si restul.

    4. Idem 4 si 5, faine Culianu, la SF/Fantasy etc nu ma prea pricep, dar am ochit Lovecraft si Wells, nice. Barker si Brussolo, memories.

    5 (sau 6) mare colectie de board-games, arta si piesa de atractie pentru mine Lewis Carroll.

    Si de final. Cateva King-uri pe care nu le am (Lucmanurile si altele, Colorado Kid) Poe in Bpt destul de rar, pe Welsh l-am citit tradus si mi-a placut mult (cred ca am pacatuit si cu niste recenzii entuziaste), Cartea blocadei, Procesul, Mari decizii mi-au placut mult cand le-am descoperit prin biblioteca de acasa.

    Felicitari si la cat mai multe iti urez.

    PS : am redeschis blogul pe cinabru.blogspot.com. Te astept cand ai timp, sper sa scriu mai des de acuma. Sper macar.

    • :))
      Per total: ma bucur ca iti place.
      Cartile se tot aduna…. se aduna intr-atat incat ma gandesc ca ar fi cazul sa incep sa imi fac biblioteca sa respire…
      Cat despre comics-uri sa stii ca au fost mai multe dar am mai facut cadou din ele, cateva manga, ceva Marvel (care sunt superbe btw de rasfoit) si o Mafalda veche si de demult, super faina si care cred ca o sa valoreze ceva la un moment dat.
      Ma bucur foarte mult ca ai reinceput sa publici pe blog. Chiar duceam dorul cinabrului. 🙂
      PS: s-au inmultit si gameboardurile 😀

  4. Pingback: De ce citesc? | Razvan Van Firescu

Lasă un răspuns

