Adevarul se face de ras cu Seinfeld si Looney Tunes


Ceva se intampla in Adevarul… Ceva extrem de interesant avand in vedere calitatea cantitatii ideilor de inceput de an din Adevarul… Ceva se intampla si nu in sensul click!-uist al cuvantului si nici mogulian al dezvaluirilor dar ceva sigur se intampla daca Adevarul o sa dea primele trei sezoane din Seinfeld cu ziaru’!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ai citit bine! Seinfeld = trei sezoane = pentru prima data in Romania!!!!(propaganda frate)

Pe un disc vor fi trei episoade plus un bonus cu intamplari de la filmari. Nu stiu ce si al cui intelect este de vina… dar ceva se intampla in Adevarul… ceva se misca impotriva curentului… ceva sau cineva vrea sa o invete pe Tanti Atena si comedie nu numai opera… (nu are nici un sens ce am scris, nu?).

Boooon, hai sa nu mai lungesc vorba: o alta colectie de interes pentru mine este si Looney Tunes. 8 dvd-uri pline de traznaile lui Bugs, Daffy,Porky, Speedy, etc., etc., ceea ce este foarte tare avand in vedere pretul foarte mare practicat de nu mai stiu ce importator de pe piata romaneasca la colectiile cu nebunaticii WB.

Noile colectii imi ridica niste semne de intrebare:

– si-au schimbat cei de la Adevarul targetul? pentru ca nu-i vad pe posesorii de Click! sim cumparand Seinfeld sau Looney Tunes nici daca ar avea cartele de reincarcare cu 20 de dolari in reteaua Click!;

– s-au schimbat gusturile si cerintele clientilor Adevarul? Adica, de la Opera incoace, au aparut semne ca mai cumpara si altcineva colectiile Adevarul in afara de mica burghezie si clasa sociala de jos care era pana acum innebunita ca nu avea biblioteca si ea din cauza ca toate cartile din librarii sunau ca si chestiile alea nenorocite cu care ne chinuiaui profesorii in generala si liceu si nu aveau numere facand mult mai grea enumerarea cartilor citite de-a lungul unui an (EX: bai ai citit nr. 4 din verde? Da ma, dar mai mult mi-a placut 29-le)?

– au inceput sa citeasca cartile cumparatorii si pastratorii de carte infoliata verde si le-a aparut apetitul pentru calitate in loc de cantitate?

– au inceput sa dezvolte cumparatorii Adevarul simtul umorului de calitate in detrimentul barfei?

– urmeaza MASH sau Friends?

– lu’ Tanti Atena de cine ii place mai mult: Kramer sau George?

– vine sfarsitul lumii?

– nenea Patriciu va deveni ascet si va renunta la avere platindu-si toate darile de la Rompetrol incoace statului roman sau va cumpara prima bomba atomica armatei romane pentru a-si dovedi patriotismul usor obscur de peste vreme?

P.S. O sa mai apara si o colectie cu filme d’ale lu’ Marylin Monroe, sora lui Marylin Manson, dar asta nu prea ma intereseaza.

30 de gânduri despre „Adevarul se face de ras cu Seinfeld si Looney Tunes

  1. Nu stiu de ce se deranjeaza sa vanda Seinfield, cand se gaseste pe net bine merci. Dar ce-i drept, Adevarul face un lucru greu: incearca sa educe populatia, in cazul asta probabil face o numaratoare de fani si prosti care nu stiu sa isi foloseasca netul (desi nu stiu cum ii va desparti unii de altii).
    In legatura cu comment-ul acela cu cartea verde numarul cutare, sunt sigura ca multi asa procedeaza, dar e bine ca mai isi lipesc ochii de doua-trei randuri de litere, ca face bine la neuroni daca nu stau degeaba. Din pacate prostia la nivel de tara este la un nivel alarmant, si intr-un fel nu ii condamn pe cei ce considera ca sunt fraieri cei ce invata si merg prin facultati, caci in ziua de astazi nu iti sunt apreciate de angajatori aceste eforturi. Dar pentru noi, astia care chiar citim, ni se merita sa luam cartuliile acelea la un pret mai mic.

    • 1. Eu sunt unul dintre oamenii care prefera sa aibe filme pe dvd si nu date jos de pe net. De exemplu MASH, Friends, Seinfeld si OZ sunt unele dintre serialele pe care prefer sa le am pe dvd. La fel si cu unele lungmetraje (INception, Shutter Island, Fear and loathing, etc.). Si ca mine sunt destul de multi oameni. Eu ma pot lauda ca nu am doar o biblioteca ci si o videoteca, o audioteca si o viniloteca. Vezi ceva rau in asta doar pentru ca exista si pe net gratuit?
      2. Toata lumea crede ca Adevarul vrea sa educe populatia… Ti se pare ca romanii vor fi mai destepti dupa ce vor fi citit Robin Hood, Notre Dame de Paris, Shogunul sau toate cele o suta de carti verzi? Crezi tu ca acele carti chiar te imbogatesc intelectual (a nu se confunda marirea vocabularului cu nivelul de cunostinte)?
      3. Crede-ma ca prefer de o mie de ori sa dau 50 de lei pe o carte aparuta la o oricare alta editura decat la Adevarul.
      De ce?
      – pentru ca traducatorii sunt de calitate si traducerile daca nu sunt bune sunt semnalate si se iau masuri;
      – exista tehnoredactori;
      – ai o garantie a calitatii;
      – o carte cumparata inseamna o viitoare traducere pe care poate ca ti-o doresti sau chiar o eventuala intalnire cu un scriitor pe care-l admiri (ori Adevarul nu o sa-mi intermedieze niciodata o intalnire cu Rushdie, Pamuk, Palahniuk ori Roth, iar de Cartianu si Cristoiu sunt satul pana peste cap si chiar nu ce invata si de ce sa vreau sa las bibliotecii mele o carte cu autograful lor);
      – pentru ca nu vrei acele carti in biblioteca pentru ca trebuie sa le ai, ci pentru ca le vrei tu, pentru ca ai un discernamant si (futu-i) un aparat critic.
      Singurele carti ok date cu ziarul au fost cele de la Cotidianul si defuncta colectie de la Jurnalul Carte de Buzunar si bineinteles cartile autorilor romani tot la Jurnalul.
      Niciodata nu o sa reuseasca Adevarul sa educe populatia pentru ca populatia se educa de pe bancile scolilor primare si generale. Aici e vorba de bani, bussines and bitches. Atat.

      • Nu am vazut colectiile in sine de la adevarul, pentru ca oricum am unele dintre cartile publicate de ei. Dar majoritatea au fost traduse de mult si poate au cumarat doar copyright-ul. Ceea ce si Jurnalul face, da comanda la diverse edituri sa le scoata anumite titluri.
        Cat despre opere, mi-am luat cateva, inca nu am avut atata timp din pacate sa le vizionez, fiind pc-ul cam ‘bolnav’ si toate cele, dar as spune ca prezentarea este superba si sa ai ghidul de opera tiparit la asa o calitate+CD+DVD ar costa de 3 sau 4 ori mai mult scoase de alte firme/companii/case de discuri sau ce or mai fi.
        sa nu ma intelegigresit, nu ii ridic in slavi nici pe cei de la Adevarul, nici pe cei de la Jurnalul, dar tot cred ca este o idee buna sa scoata carti atat de ieftine. Pana la urma nu toata lumea isi permite sa cumpere la pret full ca tine, nu?
        O cultura iti poti face si citind carti gen Robin Hood, Notre Dame de Paris si Shogun, primele doua parca sunt in lectura scolara in US. Dupa ce citesti cartea poti cauta la biblioteca sau pe net critici literare de exemplu. Eu mereu urmaresc felul in care fiecare autor in parte isi construieste povestea romanului, cat de complexa o face, limbajul pe care il foloseste si descrierile. Poate nu toti sunt atenti la acest lucru, dar inevitabil se ‘lipeste’ de ei in subconstient. In plus, si cititul este ca un antrenament, nu ii poti citii pe autorii grei pana nu ai citit si alte carti care sa te ‘pregateasca’. Nu toti ne-am nascut genii;)

      • Vreau sa spun un singur lucru: cartile alea NU MERITA 13 LEI pentru ca sunt prost facute! Jurnalul le face ok, si spun asta in cunostinta de cauza, insa Adevarul le gafeaza extrem de urat. Daca le-ar fi facut bine, adica daca ar fi respectat catusi de putin consumatorul, atunci nu as fi avut nimic de comentat, crede-ma.
        Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca sunt traduse de oameni platiti de Adevarul, in principal studenti, fara experienta, etc. Trust me, traducerile nu sunt cele vechi, pentru ca alea ar fi costat mult mai mult decat un ciuri-buri de student.
        E o simpla problema de calitate vs. cantitate.
        Nu conteaza ce iti place, ce imi place, conteaza doar efectul asupra societatii.

    • Dacă pot să mă bag și eu, cred că acum, când ai acces aproape nelimitat la majoritatea culturii populare prin mediul digital, gratuit sau contra-cost, contează mai mult colecțiile fizice. Acum ai de ales între ceva ce pur și simplu vrei să consumi și între ceva ce prețuiești.

      • Prin simplu fapt ca te decizi sa achizitionezi o carte, un film, un serial, un album, o pictura inseamna ca pentru tine cel ce a „nasit”cartea, filmul, etc. are o anumita valoare, ori prin acest gest de a cumpara produsul muncii sale intelectuale inseamna pretuire si respect pentru artist. Intotdeauna a fost asa si asa va fi mereu.
        Daca iti place un scriitor sau un pictor sau un regizor si vrei sa mai citesti o carte, sa vezi un tablou sau un film de el, primul lucru care trebuie sa iti treaca prin cap este ca un bilet la film sau un bon de casa poate insemna urmatoarea opera a acelui artist.
        Ma seaca din ce in ce mai mult aberatiile astea legate de torrente. Dpmdv. torrentele sunt ok doar pentru ca iti pot oferi unele lucruri pe care efectiv nu mai ai cum sa le gasesti (documentare rare, melodii rare, chestii cenzurate, etc.) in rest, cand vine vorba de treburi contemporane si ai curajul sa spui ca apreciezi munca intelectuala, pune mana si ia originalul (ma refer la cumparat, nu furat)!

      • Ideea era că mă miram că nu au apărut pe nicăieri, mai ales că în ultima vreme pare să devină ceva mai serioasă și la noi comercializarea filmelor și serialelor așa. Iar Seinfeld fiind serial fain și deloc obscur, e o investiție destul de sigură.

  2. P.S. ma bucura foarte mult faptul ca au ridicat nivelul colectiilor de-a lungul vremii (asta ca sa nu se intepreteze la un moment dat ca nu am decat chestii de naspa de zis despre Adevarul), insa din pacate au mult mult de recuperat din urma, atat cand vine vorba de calitatea prezentarii colectiilor cat si de calitatea in sine a lor.
    Pax vobiscum

  3. Ti-am trimis un contract pe mail. Il astept prin curier cat mai curand la adresa specificata in mail.
    Tin sa subliniez faptul ca nerespectarea termenilor prevazuti in contract atrage in mod automat terminarea abrupta a relatiilor de prietenie.
    Haidi pa!

  4. Friends le-ar ridica putin vanzarile, cred. Dar Friends e penal, jenant de penal.
    Ar merge mai degraba un Monty Phyton sau un In Living Color, doar se prinde romanul ca exista si comedie normala, nu gunoaiele care apar in special la Prima TV, ca restul nici nu stiu unde dracu se incadreaza.

      • Avand in vedere ca Hitchcock (gratis fiind) a ramas pe tarabe, adica nu s-a cerut mai deloc, va dati seama ca daca ar scoate Monty Python, nici nu ar trece doua luni si ar renunta la colectie.
        Hitchcock este un mare fiasco pentru Adevarul. Chiar discutam aseara cu cineva si am ajuns la concluzia ca targetul Hitchcock este unul de nisa, de nisa extrem de ingusta, si credem amandoi ca Adevarul nu s-a gandit la asta.

      • Nu rezista. Este in continuare, dar nu rezista. Nu se sustine singur, e sustinut de celelalte colectii.
        Eu am renuntat sa-l mai cumpar din cauza traducerii DEZASTRUOASE!!!!!!!
        Asa traducere greoaie si tampita nu am mai vazut niciodata.

      • Asta e. Oricum nu cred ca au platit asa de mult pentru Hitchcock. Daca era vorba de investitie atunci luau ceva mai nou. Dar filmele astea vin la preturi de nimic.
        Sunt curios insa cand vor incepe sa bage baietii spaghetti western-uri. Sa vezi la alea. Ca sunt inca multi nostalgici.

      • Io cred ca dupa rateurile cu Hitchckock si Seinfeld or sa scoata filme indiene sau Dallas.
        Sunt ferm convins ca daca scot filmele indiene alea de se gaseau pe casetele video de dupa 90 si Dallas si Sclava Isaura or sa-si salveze afacerea.
        Romanii sunt mult prea tampiti si needucati ca sa bage bani in alde Hitchcock sau Jerry Seinfeld.

      • Si mie imi plac filmele lui Sergio Leone. Si sunt de o mie de ori mai tari decat westernurile cliseu si rasuflate (inca de pe atunci, lol) marca Hollywood.

      • Hah. Si daca nu mere treaba nici cu filme indiene o sa apeleze astia la Nollywood.
        Uite aici un trailer belea:

        Sa vezi ce cresc vanzarile

  5. Nu inteleg ce te deranjeaza…ei scot pentru fiecare categorie de public..
    Eu cumpar si cartile rosii si pe cele de Alexandre Dumas si Hitchock si acum si Seinfeld…
    Acum ei incep sa se adreseze si celor mici. Nu vad nimic rau in asta. Cat despre Tom si Jerry mi se pare ca acum continua seria scoasa mai demult tot de ei..
    Deci, fiecare cumpara ce il intereseaza. Poate sa te intereseze si cartile, dar in acelasi timp te pot interesa si filmele aparute la ei. Totusi, serios acum: sunt mult mai ieftine decat le gasesti in alte parti..si nu ma refer numai la filme ci si la carti..Pai Shining au dat-o la pretul de 13 lei..cand la alte edituri, e mai scumpa si nu are aceeasi calitate..cu Stapanul Inelelor au facut la fel..ar trebui putin apreciati.
    Salut! 🙂

    • In primul rand sa stii ca Shining a fost la 10 lei chiar la Nemira, editura care doar ea are drepturile de publicare a cartilor lui Stephen King in Romania si calitatea tipariturii este foarte buna (ti-o spune un om care are doua editii Shining) 😉
      Nu am de unde sa stiu din ce categorie de public faci tu parte insa pari a fi un/o colectionar/a de colectii. Problema pusa de mine este ca multa lume cumpara chestii doar ca sa le cumpere necontand ce este si neavand nici un habar despre ce cumpara sau ce presupune obiectul cumparat. Drept dovada sunt criticile aduse traducerilor sau tehnoredactarilor cartilor.
      Eu prefer sa apreciez calitatea, nu cantitatea.
      Sunt sute de mii de euro drept aprecieri, deci nu cred ca sunt doar putin apreciati. Sincer, ma bucur foarte mult ca biblioteca mea nu arata ca trasa la indigo. Inca sunt unul dintre cei care cred ca o biblioteca trebuie sa aibe personalitate.

      • Nu am stiut ca Shining a fost la Nemira la pretul ala..
        Oricum, uite..eu am Seinfeld, dar nu e original. Mai am putin si il termin.. m-am gandit sa il cumpar pentru a-l avea original. Mi-a placut atat de mult, incat il cumpar bucuros, poate o parte din bani vor ajunge la actorii aia de m-au facut fericit…desi au multi multi bani. Cu Hitchock la fel…nu stiu de ce ma simt asa putin vinovat ca am filme care nu sunt originale si cumparandu-le pe acestea ma gandesc ca poate mai se schimba ceva, imi mai spal din pacatele descarcarii ilegale :)) ..ei poate le scot din motive de marketing, dar eu le cumpar pt ca imi plac si imi place sa le am in sfarsit si originale…or fi de nisa, nu zic nu, dar nu ma obliga nimeni sa le iau..
        Ai dreptate in privinta bibliotecii trasa la indigo, dar si la Jurnalul National din punct de vedere al aspectului, e acelasi lucru…
        In privinta calitatii, la cartile de la Adevarul, am vazut si eu ca mai mananca din litere :))…e cam deranjant totusi..si mai scriu si la sfarsitul cartii ‘Corector : Nu stiu cine’. Nu inteleg de ce persoana aia nu isi face bine treaba.
        ‘101 carti de citit intr-o viata’ am ajuns sa le colectionez mai mult din greseala…vroiam initial sa citesc ‘Crima si pedeapsa’, apoi tatal meu a inceput sa mi le cumpere pe toate, iar acum nu ma pot abtine sa nu le citesc pe toate…Acum imi duc cartile ‘vechi’ (cumparate cam din 2000) la tara…Am cateva de la Corint si aproape toate de la Regis (s-ar putea sa stii modelul). Le comandam cand eram mai mic..aveam vreo 9 ani..
        Mie personal, chiar imi place ca toate cartile sa fie la fel..fiecare cu parerile lui. Mi se pare ca biblioteca arata mai organizata..
        Oricum, multumesc ca ai raspuns la mesaj..

  6. Din ciclul : „orice am face nu este bine” … ! Da , nu este bine ca Adevarul vinde Seinfeld ! Mai bine faceau un serial despre Adrian Minune , Oana Zavoranu , Pepe , Monica Columbeanu si alte gunoaie care ne fac niste anonimi in lume. Adevarul !!! Baga manele si o sa fie multumiti toti .

    • 1. Nu ai citit articolul.
      2. Habar nu ai ce cauti pe acest blog.
      3. Habar nu ai ce scrie, despre ce scrie si cum scrie acest blog.
      4. Esti fan Seinfeld? Ok. Atunci de ce inserezi cacaturi ordinare in comentariul tau?
      5. Libertatea a bagat manele. Ai vazut ceva despre asta pe acest blog?
      6. Nu fa panarama de munca unor oameni doar pentru ca esti incapabil de a aprehenda un text.
      Mersi.
      Numai bine,
      Razvan

Lasă un răspuns

