Hitchcock la Adevarul!


Nota bene: pentru ca am primit neste critici (pentru ca nu am fost suficient de evident probabil) doresc sa subliniez faptul ca acest articol este agramat intentionat!

NU imi vine SA CRED! Adevarul, si sa mor io daca stiu de ce (cred ca au aparut oameni mai cu cultura pe acolo si care incearca sa faca romanul mai desptept fericit, deci in curand o sa dea faliment) vrea sa scoata ALFRED HITCHCOCK!!!!!!!!!

SI O SA SCOATAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deci:

or sa fie douazeci de filme, adica zece dvd-uri pentru ca o sa fie doua filme pe un dvd.

filmele sunt: 1. 39 de trepte-Sabotaj;

2. Sabotorul – Psycho;

3. Pasarile – Indoiala;

4. Frenezia – Cortina sfasiata;

5. Funia – Necazuri cu Harry;

6. Marnie – Omul care stia prea multe;

7. Chiriasul – Femeia disparuta;

8. Complot de familie – Topaz;

9. Agentul secret – Tanar si nevinovat;

10. In spatele ferestrei – Vertigo.

Astea sunt filmele scoase de Adevarul. Eu personal ma bucur foarte mult si acum chiar am un motiv serios de a-l felicita pe domnul Patriciu pentru neplata TVA-ului pe anul 2010.

Hithcock merita orice sacrificiu! Astept cu nerabdare neplata darilor legale catre stat in 2011 si filmele lui Kubrick, Bergman, Tarkovski si Terry Gillian.

Si poate daca aveti incasari si nu mariti salariile la angajati sau chiar le taiati pentru ca oricum nu munceste si va rupeti de la gura dvs. de om sarac si cinstit poate scoateti si integrala Hunter S. Thompson, William S. Burroughs, Allen Gingsberg, Nicolae Ceausescu (din respect pentru ce sunteti), Norman Spinrad, Philip Roth, Chuck Palahniuk, Urmuz si poate reusiti sa scoateti si Mein Kampf, fin’ca Ciutacu o cauta si nu gaseste!!! si o tot roaga pe blog sa apeleze la el.

P.S. Imi pare rau Aline, promit sa ma revansez dar nu m-am putut abtine cand am aflat de filmele lui Hitchcock la Adevarul.

4 gânduri despre „Hitchcock la Adevarul!

Lasă un răspuns

