A game of Thrones la Nemira! Yuhuuuu!


 

Mi se pare o chestie extraordinara ca Nemira a avut ideea sa lanseze pe piata, ca si editura, un board-game! Ma bucura foarte mult pentru ca astfel poate ca o sa inceapa lumea sa acorde atentie si altor jocuri in afara de Monopoly, Risc si Nu te supara frate! si poate ca astfel o sa putem avea intr-un viitor apropiat gameboarduri la preturi decente si din belsug!

Desi este mai scump decat in afara (am facut un calcul cu cel mai mare pret pe care l-am gasit pe net, adica 50 de dolari, desi il poti cumpara si cu 40 sau chiar 37 de dolari, ceea ce inseamna ca cel mai mic adaos fata de preturile de pe net este de 14 dolari [adica de pe net il poti cumpara cu 164 de lei] totusi este o initiativa de laudat. Si poate ca in timp au sa observe ca nu castiga daca pastreaza acest pret ridicat la el (ce traducere la un gameboard poate sa valoreze minim 14 dolari si maxim 27 de dolari???)

Aici poti sa-l vezi

Alte gameboarduri la preturi destul de ok si la livrari imediate (ireprosabil serviciul daca sunt pe stoc!) gasiti pe cutia.ro !

Gameboarderi din toata tara, uniti-va!

😀

5 gânduri despre „A game of Thrones la Nemira! Yuhuuuu!

    • Cand intrebi cum functioneaza te referi la cum se poate cumpara sau cum se joaca?
      De cumparat il poti cumpara direct de pe site.
      Iar de jucat, nu stiu cum se joaca pentru ca nu am vazut decat niste poze cu jocul dar pare a fi ceva gen Catan satu Conan. Cred ca e fain pentru ca la prezentari am vazut ca e si battle si strategy.
      Eu cred ca s-ar putea sa fie destul de fain.

      • De joc ziceam.

        Și din ce spun băieții ăștia http://www.rpg.net/reviews/archive/9/9931.phtml eu înțeleg că e un soi de RISK, dar fără zaruri, deci fără enervările produse de aleatoriu, plus câteva artificii în mecanica de joc, să-l mențină interesant. Ceea ce-mi sună foarte bine.

        Mi se pare ironic că jocuri după seriale(Battlestar Galactica) sau cărți sunt mult mai bune decât jocuri după…jocuri(tot ce-a răsărit din Warcraft).

Lasă un răspuns

