Gânduri pașnice – un pic de reclamă


Nu am vrut să apelez la asta(eu Alin, nu Răzvan. doi oameni pe blogul ăsta), dar din lipsă de timp nu prea văd alte mijloace de-a-mi prezenta webcomicul. Se cheamă Gânduri pașnice(click pe link căci se găsește pe un blog semi-dedicat) și urmărește acțiunile unor extratereștri polimorfi mai mult sau mai puțin omnipotenți, însărcinați cu spionarea raselor inteligente. Practic sunt fii prodigioși ai universului care s-au transformat în niște voyeuri în timp ce așteptau ca frații lor mai idioți, printre care se numără și oamenii, să îi prindă din urmă. Până acum am urcat șase benzi, reușim să facem cam două pe săptămână pe care le urcăm la intervale încă nestabilite, probabil marți și joi din cauza poveștii continue. Eu furnizez scenariul și pun cuvintele în pagină, iar Lucia o desenează. Tocmai am expus mai multe informații despre bandă decât am făcut-o în secțiunea dedicată aspectului acesta. Dacă ați rămâne ceva vreme pe acolo, pune niște întrebări, apăsa butoanele de partajere și alte asemenea activități deloc consumatoare de timp și energie, v-aș fi foarte recunoscător.

Click pe imagine

7 gânduri despre „Gânduri pașnice – un pic de reclamă

    • Până marțea viitoare e închis robinetul 😛 Nu putem să facem câte aș vrea, am doar două ore de religie pe săptămână:D Doamne ce expeditiv sunt în comentarii. Or să vină oricum, încet, puțin, dar sigur. Deja am căpătat cu un fan mai mult decât mă așteptam 😀

  1. Ideea inițială era să fie un contrast cât mai mare între aspectul alienilor și comportamentul lor, între stil și cuvinte, ceea ce se presupunea că ar produce o sursă permanentă de umor. Nu merge, nu?

    Oh well, back to the drawing board.

    • Depinde. Acum arta are un minimalism care îmi place și cu o excepție nu cred să fi scris ceva unde absența culorii ar dăuna. Acum na, dacă vom ajunge să facem povești mai ambițioase, sau pur și simplu crește cererea pentru o dimensiune în plus, o să vedem.

      Problema însă ar sta în timpul de producție, pentru că scoatem cam două pe săptămână. Le facem așa: eu scriu scenariile când apuc că nu îmi ia foarte mult(sunt cu vreo zece numere în fața benzii finalizate), Lucia le schițează și tușează în orele de religie, după care le scanez, Lucia le mai corectează în PS(în principal contrastul și unele linii), iar eu pun literele și baloanele(lettering se cheamă operațiunea) în Flash(știu că nu e cea mai profesională utilitară pentru așa ceva, dar e singura pe care o stăpânesc și-și face treaba bine până la urmă. Elementul uman e problema). Și asta deja consumă timp. Pe viitor, cine știe.

      Eu sper măcar să putem continua cu ea așa cum e și să strângem destui vizitatori încât să se merite efortul.

Lasă un răspuns

