De ce e Internetul Nasol?


 

Internetul este nasol pentru că mă pune să muncesc în mină. Să sap canale radioactive sub scoarța răvășită a postapocalipsei. Să îi adăp vitele cu sudoarea sânului meu neprihănit de munți stăviliți. Internetul este un despot cioplit în piatră și silicați care biciue pielea de pe sânge pentru a-i crește mai strașnic frustratele recolte. O dată, m-a sculat dimineața când soarele nici măcar nu se coborâse de pe cer pentru a-i mâna armatele de dihori nefierți spre cele 25 de stat din spațiul Schengen. Și nici măcar nu mă plătește cu bonuri de masă.

(Internetul e nașpa pentru că încurajează o cumunicare incompletă, ce produce trolling, pentru că popii s-au prins mai repede decât oamenii de cultură cum să-l folosească cum trebuie și pentru că nu sunt destul poze cu pisici pe el. A, în final și în special pentru că sunt eu pe el. Dacă eram sub el, era o cu totul altă treabă.)

PS: Nu mă puneți pe nasol, vă rog. Suntem mult mai obscuri decât Vasile. Dacă nu știți, probabil că nu, dat fiind faptul că Vasile e atât de obscur, nasol este un agregat de bloguri nasoale. Vasile și-a rugat puținii cititori să descrie motivele pentru care este nasol Internetul, promițând celui mai amuzant un articol în care să arate că blogul lui nu e nasol. Cum eu nu am deloc simțul umorului nu sper la așa ceva, dar măcar să ajut nasol.
10 gânduri despre „De ce e Internetul Nasol?

Lasă un răspuns

