La asfintit – Stephen King


Tocmai ce m-am intors cu Caravana, sunt rupt in gura de oboseala dar am prea multe carti pe care le-am citit si nu v-am spus de ele. Una dintre este asta:

Nu este extraordinara insa merita pentru o singura povestire. Trebuie sa specific ca o am in original si ca am citit-o doar ca sa vad traducerea (foarte ok). Deci, o recomand pentru doua povestiri:

– In mare rahat

si

– Popas.

Popas pentru ca imi aduce aminte de Jumatatea intunecata, roman care mi-a placut foarte mult si am regasit o fina tusare psihologica a personajului principal. Recunosc ca am o slabiciune pentru introspectii, hi, hi.

Popas este o povestire simpluta, antrenanta, captivanta, King style. Foarte faina, bine scrisa, de retinut.

In mare rahat este povestioara care m-a tinut cu sufletul la gura si pe care am citit-o de doua ori. Nu am sa va ascund ca primul lucru pe care l-am facut dupa ce am citit povestirea si am dat de o buda din asta din plastic de rasare prin orase, a fost sa intru in ea si sa imi imaginez cum te-ai simti in haznaua aia infecta. Fuck man, that’s creepy!

Cartea merita, desi nu toate povestirile sunt pe gustul meu, dar avand in vedere ca au fost scrise pentru si in diferite publicatii (Playboy si Esquire printre altele) totalul e destul de ok.

Mai este o povestire dar nu am cartea in fata si la ora asta nu imi mai aduc aminte titlul. Este o povestire despre o tipa care isi gaseste copilul mort, se desparte de barbat si alearga ca nebuna pana in mainile unui descreierat. Suspans, horror, terifiant. Ceva in genul Jocului lui Gerald, dar oleaca mai simplut.

Merita.

O recomand si va doresc lectura placuta.

P.S. scuze pentru subtirimea textului. Poate pe viitor o sa fie mai consistent.

Lasă un răspuns

