Leapsa de la Cinabru (scuze de intarziere)


1. Câte cărţi ai citit până acum  în 2010?

Cam una pe sâptămână.

2.Câte cărti de ficţiune şi câte de non-fictiune?

Non-ficţiune: Sex, droguri, ciocolată, Himera credinţei în Dumnezeu, Efectul Lucifer, Homo Demens, Jurnalul lui Puşkin, Public Executions, Opium şi mai sunt dar nu îmi aduc aminte acum. Pfuaaaaaa! Ficţiune? Multe!!!

3.Care e proporţia de scriitori bărbati vs. femei?

∞(bărbaţi) / 7 (femei: Uliţkaia, Oates, Tolstaia, Denejkina, Jelinek, Atwood, Lessing)

4. Care e cartea preferată citită pâna acum în 2010?

Cei goi şi ce morţi – Norman Mailer.

5. Care e cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin până acum în 2010?

Pfiuuu, sunt mai multe… scrise de neaoşi…

6. Ai inceput vreo carte şi n-ai putut să o termini?

Da, dar am insistat şi am învins: Ultimul suspin al maurului.

7. Care e cea mai veche carte citită?

Cred că Iliada şi Odiseea… cu toate că sunt nişte scriituri japoneze extrem de vechi dar nu mai ştiu de pe când… şi nici titlul… le-am citit pe net.

8. Dar cea mai noua?

Persepolis şi Jurnalul unui puşti.

9. Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?

Scurt: V. Lung: Fear and loathing in Las Vegas.

10. Cea mai lungă şi cea mai scurtă carte?

Lungă: Biblia sau Harmonia Caelestis (ambele ediţii la un loc).

Scurtă: Pederast sau Junkie – Burroughs.

11. Câte cărţi îimprumutate şi /sau de la bibliotecă ?

Eu nu am, dar are Elena vreo trei.

12.Câte cărti citite sunt traduceri?

Suficiente cât să mă ţină ocupat.

13. Care e cel mai citit autor anul acesta?

Welsh+Rushdie.

14. Ai recitit vreo carte?

Da. Idiotul – Dostoievski.

15. Care e personajul preferat din cărţile citite până acum în 2010?

The whimpy kid. Chiar mi-e drag de el.

16. Ce  ţări ai vizitat prin cărţile citite?

Prea multe ca să le mai ţin minte.

17. Ce carte nu ai fi citit dacă  nu ţi-ar fi fost recomandată?

Mai des recomand eu decât primesc. Cred că totuşi ar fi Sfârşitul Ceauşeştilor…

18. Ce scriitori descoperiţi in 2010 ai vrea să citeşti mai mult?

Vasily Grossman

19. E vreo carte a cărei lectură iti pare rău că ai amânat-o?

Da. Viaţă şi destin – Grossman

3 gânduri despre „Leapsa de la Cinabru (scuze de intarziere)

Lasă un răspuns

