Ninja Assassin


Recunosc că am aşteptat să văd Ninja Assassin în primul rând datorită trailerului super sângeros şi mai apoi cronicii făcute în Esquire care, deşi nu era una pozitivă, m-a convins că este unul dintre filmele proaste care trebuiesc văzute. Bineînţeles că am vrut să vâd filmul şi pentru că ecranul era acoperit de sânge şi pentru că în copilărie eram înnebunit după filmele cu bătăi.

Aşa că iată-mă faţă în faţă cu asasinii ninjalăi care încep să se hăcuie şi să se bată de ţie mai mare dragul. Ca să fim înţeleşi de la bun început: în afară de cafteală, filmul ăsta este mai mult decât penibil. Chiar am avut senzaţia că mă întorc în timp şi că filmul este pe casetă video, din clipă în clipă aşteptându-mă să aud vocea suavă a doamnei care traducea filmele pe atunci. Filmul mi-a scăzut IQ-ul undeva pe la -50 cred, pentru că stăteam în faţa monitorului şi salivam, citind replicile jalnice şi minunându-mă de ce sunt în stare să fac cu preţiosul meu timp. Nu contează povestirea, nu contează personajele, nu contează scenariul, nu contează decât cantitatea de sânge vărsată de-a lungul filmului şi fazele de sărituri şi pălituri şmechere pe care doream să le facem şi noi în copilărie.

În filmul ăsta curge atâta sânge de o să ţi se facă scârbă data viitoare când o să vezi ketchup pe cartofi sau pizza sau când o să vrei să torni bulion în ciorbă. O să devii roşofob o dată cu genericul de final. Ca să înţelegeţi puneţi înainte de a vedea filmul Kill Bill 1+2 şi orice film horror de categorie B în care apare tagul gore şi o să aveţi o imagine de ansamblu a scenelor din Ninja Assassin. Buei frate până şi un amărât de pumn în gură provoacă adevărate jerbe de roşu gros şi violent. Fântânile de genul sunt super exploatate, atât de exploatate încât o să ţi se înroşească şi ţie ochii şi o să îţi plesnească jugulara!

Dacă eşti sătul de meciurile echipei naţionale şi totuşi ai vrea să te crăcănezi în faţa televizorului şi să bei o bere cu prietenii, atunci filmul ăsta este perfect pentru aşa ceva.

Ăsta este şi motivul pentru care îi dau nota şase.

Un gând despre „Ninja Assassin

  1. Pe mine m-a dezamagit filmul, am ramas cu peliculele vechi. De la Sho Kosugi filmul perfect a fost Revenge of the Ninja, vazut inainte de ’89 pe video, pe o caseta fara traducere. Asta e o prostie, „clasicele erau excelente.

    Sa nu uit : am schimbat adresa blogului in cinabru.info.

    Off topic : de Frank Cho ai putea sa scrii ? Imi place mult.

Lasă un răspuns

