Comics-uri, game board-uri, trading cards in Romania


Mi-a trecut prin cap să încerc să aduc în România colecțiile de benzi desenate de la marii editori cum ar fi  Marvel, Dark Horse, Vertigo, etc. alături de action figures, DVD-uri cu jocuri și filme de gen, amime-uri și manga,  game board-uri și trading card-uri.

Vreau să fac asta pentru că eu sunt un împătimit și pentru că sunt ferm convins că mai sunt oameni ca mine care așteaptă  o ieșire din țară pentru a-și procura comicsuri sau fac comenzi de pe amazon și plătesc transportul care este destul de scump.

Aș vrea să aflu, dacă dă careva impătimit și el de comiscuri pe aici, ce comicsuri i-ar plăcea și să găsească, ce jocuri,  etc.

Așadar, nu vă sfiiți să lăsați un comentariu și propuneri. Deși este abia o idee și un început de cărare decât de drum, doar cu ajutorul fanilor și a iubitorilor de comicsuri se poate construi o autostradă a comic book readerilor din România.

Ca să nu mai spun că prețurile nu vor fi absolut deloc așa astronomice precum le vedem prin librăriile de la noi din țară.

EX: cum sună V for Vendetta la 40 de lei în loc de aproape 80?

Sau de tot ce apare nou peste Ocean să fie imediat disponibil și pentru colecția ta? Cum sună Ghost Rider sau The Punisher  la 4 $ numărul?

Ce ziceți, vă bagați? 🙂

10 gânduri despre „Comics-uri, game board-uri, trading cards in Romania

  1. Ar fi fain, dar nu stiu cat exista piata. Io as lua Punisher, Liberty Meadows sau Darkness (cele vechi), asta asa, la prima mana. Si mai sunt alte cateva zeci de titluri pe care le urmaresc (cbr-uri). CGG nu mai gust de la MTG (de ceva ani) si board games n-am incercat suficiente. Io am pus acum ochii pe Watchmen, e pe la 100 de lei, dar mai am multe de luat inainte.

    • Ceva piata tot este. Problema in Romania este ca sunt al dracului de scumpe, aproape dublu.
      De exemplu Marvel Encyclopedia ar trebui sa fie la 80 de lei, insa ajunga la noi la PRETUL DE 239!!!!! RON.
      Eu zic sa mai astepti un pic si o iei la pret super bun. 😛
      Nu stiu daca am sa reusesc sa le aduc 100% pentru ca au astia niste conditii de te doare mintea si daca ar fi sa le accepti pe toate nu stiu daca mai poti pastra pretul care ar trebui sa fie in mod normal.
      AS vrea sa pot sa le vand la pretul de pe coperta sau doar un dolar mai mult ca sa imi scot si eu banii de logistica si alte chitibusarii.
      Eh, vom vedea ce si cum o fi. 🙂
      Bucuria mea cea mai mare ar fi daca i-as fute pe astia care aduc comicsuri la preturi exorbitante, doar pentru ca numai ei aduc.

    • Plus ca eu m-am cam saturat de cbr-uri. Dupa ce ai in mana originalul si poti sa-l plimbi dupa tine prin casa, ca sa nu mai spun ca nu mai trebuie sa dai zoom ca sa vezi detaliile, nu prea iti mai vine sa stai dupa ele pe calculator.
      Eu mi-am cumarat din Viena cateva benzi desenate printre care si un JOker de Miller (parca), V for Vendetta si Wolverine: Origins si parca nu ma mai satur sa ma uit la ele.
      Ca sa nu mai zic ca am facut rost de vreo 50 de numere de PIF si nu mai stiu cum sa ma impart si ce sa citesc. 😀
      E o nebunie totala la mine acasa mai ales la masa din bucatarie unde imi beau cafeaua dimineata.
      Prietena mea spunea ca nu vrea sa isi imagineze ce o sa se intample cu biblioteca si apartamentul daca o sa am comicsuri la indemana si discretie.

  2. Joker parca e de Azzarello, daca e aia in care arata ca in Dark Knight.

    Ok, sunt perplex nu stiu cum să comentez. Ăsta e al treilea comentariu pe care îl scriu. În primul ziceam că n-ar fi bine să aduci Marvel, dar suna prea mult a plângere. Al doilea era un Wishlist…Deci…de abia aștept 😀

Lasă un răspuns

