The year’s best Fantasy & Horror vol.1


Ha, ha, vine Crăciunul! Deoparte Rushdie, Istoria corpului şi altele, bine ai venit The Year’s best Fantasy & Horror! Iuhu!

Bun, ştiu că sună întârziat, aşa şi este totuşi, pentru că scriu recenzia acum şi nu când am terminat cartea, da’ ce vreţi, toate la…  timpul lor…

după timpul meu… lucid şi cu o alcoolemie cât mai scăzută.

Boon! Mă aşez frumos lângă pat, deschid o bere şi torn o sută de whisky, îmi aranjez ustensilele de făcut ţigări şi… ce mai freamăt, ce mai zbucium!

Chiar aşa extraordinară nu este antologie dar este în regulă. Găseşti unele povestiri foarte bune astfel încât cele proaste nu te enervează aşa de tare încât să arunci cartea sub pat, sub bibliotecă, în budă, etc. (mai gândiţi-vă şi voi pe unde s-ar mai putea arunca).

Am să vă spun doar câteva povestiri care mi-au plăcut mie:

–         Ducesa ciupercilor de Deborah Roggie (foarte fain scrisă şi cursivă)

–         Printre morminte de Reggie Oliver (cute, aduce a povestire fantastică victoriană)

–         Negarea de Bruce Sterling (creepy rău)

–         Vacanţa luntraşului de Jeffrey Ford (special guest: Caron; foarte faină)

–         Acolo unde vin îngerii de Adam L.G. Nevill (cea mai faină, după mine)

O recomand tuturor iubitorilor de horror şi fantasy pentru că povestirile sunt destul de bine scrise, ideile sunt suficient de dark încât să-ţi taie pofta de filmele horror şi să te facă să pui mâna pe un Stephen King, Poe sau Lovecraft.

Nota cititorului: Nu o consider extraordinară dar bunicică e sigur şi merită măcar răsfoită.

3 gânduri despre „The year’s best Fantasy & Horror vol.1

  1. Am citit doar primele 3 povestiri din ea. Ducesa ciupercilor mi-a plăcut și mie…oarecum. Nu mai știu de care m-am apucat după ea și am uitat-o. Cred că de Viața unui șef de departament.

Lasă un răspuns

