Viva el rey! Almodovar


L-am descoperit pe Almodovar intimplator si tarziu. Desi am citit si am auzit multe despre el si despre filmele sale, abia acum ceva timp am inceput sa fac rost de filmele lui.

La mala educacion m-a frapat. Am inceput sa caut filmele lui din tinerete, dorindu-mi sa vad cum a evoluat Almodovar ca scenarist, regizor si scriitor ( Almodovar este autorul unui eseu/roman Patty Diphusa, o carte hibrid in care se regasesc mai multe articole si povestiri scrise in tinerete. Cartea o puteti gasi in colectia de la Cotidianul. ) Am inceput sa il gasesc pe tinerelul Antonio Banderas in niste roluri la care nu m-as fi gandit vreodata ca ar putea sa faca fata. M-am atasat de urata Rossi de Palma care da personajelor sale o consistenta dureroasa, personaje ce nu si-ar fi gasit locul in poveste fara interpretarea ei. Pot sa enumar multe nume, dar o voi face in momentul in care voi vorbi despre filme, deoarece imi doresc sa vorbesc despre fiecare film in parte, fie ca mi-a placut, fie ca nu.

Invit iubitorii de film in aceasta excursie, excursie ce eu o doresc initiatica in filmografia lui Almodovar.

Sper sa nu dezamagesc si sa fac si pe altii sa priveasca filmele lui asa cum am facut-o eu: cu frica, cu emotie, cu pudoare, cu zambete.

Un gând despre „Viva el rey! Almodovar

  1. si eu l-am descoperit pe almodovar tarziu, cam acum o jumatate de an. are si filme slabe, dar si capodopere. preferatul meu e „hable con ella”. mi-a placut si „la mala educacion”, precum si „carne tremula”. dar totusi nu este regizorul meu spaniol preferat. il prefer mai degraba pe alejandro amenabar

Lasă un răspuns

