Fuck you Romania!!!


Semnati impotriva celei care a ucis o studenta pe trecerea de pietoni si se afla in libertate http://www.my-zone.ro/studenta_ucisa.html

O soferita inconstienta si fara remuscari+politisti care prefera sa pupe fesele \”mai marilor\”+o Salvare ce numai Salvare nu este (20 de minute intarziere)=o tinara ucisa…

Ceea ce ati vazut mai inainte nu s-a intimplat in vreo tara uitata de Dumnezeu, ci intr-o tara cu pretentii de civilizatie, o tara care se vrea membra a unei Uniuni Europene cu inalte standarde morale si culturale, o tara care se vrea respectata, o tara care de 15 ani maninca acelasi cacat in legatura cu distrugerile comunismului, a nivelului de trai si alte frustrari idioate.

Soferita: Obrazul ei curat si fara urma de parere de rau, aduce aminte de toate doamnele ce fac reclama la detergentii buni la toate de la TV. Pasiva, calma, linistita, raspunde la intrebari cu intrebari… „Cat puteam sa am la ora? 60-70? Cat sa fie de mult?” Draga doamna, nu stiu exact cat de mult poate sa arate vitezometru dvs. in momentul in care ati lovit tinara, dar pot sa spun cu mina pe inima ca ati avut suficient cat sa o omorati… Cred ca de fapt conduceati cu 10-20 la ora… Sau poate ca mergeati pe jos… Sau poate ca nu a fost vina dvs. ci a unui OZN care a lovit-o miseleste de masina dvs. pentru ca mai apoi sa dispara ca magarul in ceata. Fu*u-i in gura de extraterestrii!!! Doamna, sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va fereasca din calea masinii mele, ca pe cuvantul meu de onoare, ca daca nu infundati puscaria, promit sa dau cu masina peste dvs. si am sa ma scobesc in nas cand o sa dea sangele pe gura si pe urechi! Sarbatori Fericite stimata doamna inconstienta si sa va traiasca familia tot atit cat a trait si fata de ati ucis!

Politistii: Domnule, ei nu au nici o vina. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. Oamenii au chemat Salvarea si dupa aia si-au vazut de munca, ca doar trebuia sa treaca domnul Tariceanu si nu se putea ca domnul Tariceanu sa fie deranjat din cauza unei fufe ce tocmai atunci s-a nimerit sa dea ortu’ popii la ei pa zona. Ce puteau ei sa faca? Ce sa le ceri? Ai de unde sa le ceri? Ce poti sa le spui? Gaborul ramine tot gabor. Odata se numea militian, acum e politist, insa sub chipiu, e tot acel singur neuron ce se zbate sa supravietuiasca printre semnele de circulatie, cuvintele adresate de oameni, gesturi, pulane, volan, etc. Singurele lucruri la care sunt buni sunt foarte bine cunoscute: tzocuri zgomotoase pe poponetele demnitarilor, lustruirea maciuliilor a mai marilor in grad, snopirea in bataie a elementelor recalcitrante cunoscuti ca studenti, elevi, prezenti la concerte, etc. „in stare avansata de ebrietate, producand zgomote si larma” ( a propos, am vazut pina acum 8 amenzi date de politisti unor persoane din Timisoara pe motiv de deranjarea linistii publice si toate erau scrise exact la fel… cred ca in Politie inca se mai copie unul de la altul si ca intotdeauna intr-o sectie e unu’ mai destept care primeste primu’ cafa de dimineata ). Domnilor politisti, in cazul in care citit acest blog, va rog sa ma contactati si sa-mi explicati ce intelegeti dvs. ca presupuna slujba dvs. Eu in 24 de ani nu prea v-am inteles rostul, decat de foarte putine ori… Iar dirijarea coloanelor oficiale nu se pune.

Salvarea: 20 de minute… 20 de minute… „Trebuie intubata… Nu mai are puls… Trebuie intubata… Nu mai are puls…” 20 de minute… 20 de minute… Girofar… 20 de minute… E mult? Putin? 20 de minute… O viata de om… 60-70 km/h… O viata de om.

Tinara: Moarta. Ucisa de o vita cu carnet eliberat in regula ce mergea cu 60-70 la ora. Limita legala in localitate e de 60… 70 km/h este deja incalcarea legislatiei in vigoare. Politisti cu fluiericiu in gura. O doamna ce cred ca conducea un Audi A4. O tinara isi da ultima suflare pe marginea strazii ca un animal… Tinara… Animal… Vite cu chip de oameni… Nu-i ierta Doamne, ca stiu ce fac!

Martorii: Doi tineri si un domn se cearta cu politistii. Restul ce nu se vad, probabil ca se uita cu o satisfactie morbida la ce se intimpla. Nimeni nu este linga tinara ce moare. Cameramanul filmeaza. Totul pentru informatia poporului. Traiasca Televizorul! Traiasca stirile de ultima ora!

Concluzie? Din pacate imi este atit de scarba de ceea ce am vazut si de ceea ce stiu ca se intimpla in tara asta incat nu mai am taria de a trage niste concluzii ce sa ma faca pe mine sa ma simt mai bine si sa ajute si pe altii. Ana-Maria Strauss. Femeie de afaceri. Asta este numele criminalei. Sunt sigur ca se stiu destul de multe despre acest caz si nu cred ca as mai putea sa spun eu ceva in plus. Ieri, 17.04.2008 a fost un mars in amintirea tinerei ucise. Tatiana Duplei. 20 de ani. Ganditi-va la toate aceste lucruri, facand abstractie de nume si date. Ganditi-va cati au facut ca doamna pomenita mai sus si cati au scapat. Ganditi-va cati oameni au murit din cauza unor vite ce se cred Dumnezeu. Nu ma ajuta cu nimic ideea ca Dumnezeu e sus si vede. Ca o sa arda in Iad. Ca roata se intoarce. Ca, ca, ca, cacat! Muierusca asta trebuie sa plateasca conform regulilor stabilite de societate. Nimic mai mult. Oricare dintre noi poate fi urmatorul… Daca nu se gandeste nimeni sa o faca pentru tinara ucisa, macar sa se gandeasca ca intr-o zi s-ar putea sa fie chiar el sau cineva din familia sa si nimanui sa nu-i pese…

P.S. Fuck you Romania! „Fuck you” parvenitilor, politistilor, demnitarilor, mancatorilor de cacat, televiziunilor ahtiate dupa cadavre, indiferentilor! „Fuck you” mie ca fac parte din aceeasi rasa imputita si troglodita!

DORINTA: Imi doresc sa innebunesc o data, sa ma cred Mina lui Dumnezeu si sa incep sa omor in stinga si in dreapta, incepand cu stiu eu cine, pina am sa cred eu ca nu mai sunt lichele, dupa care sa imi trag un glont in cap, bucuros ca mi-am indeplinit telul pe acest Pamint! Asa sa imi ajute Dolarul, Euro, VW, Audi, S.U.A, Europa, Pro TV, Antena 1, Basescu, Tariceanu, Politia, Salvarea, Procuratura, Alcoolul, Iarba si cu voia dvs. Dumnezeul de-l au americanii!

Lasă un răspuns

